דף הבית / חינוך, ילדים / מאמצים משותפים

מאמצים משותפים

שאלה: כיום קיימים מספר סוגי תוכניות של שיתוף פעולה בין בני אדם. אפשר לחלק אותן לשני סוגים עיקריים.

הסוג הראשון, הוא כאשר במסגרת תהליך שיתוף הפעולה מתעורר באנשים הצורך ליצור פרויקט חדש כלשהו. לאחר ההיכרות, סיום השלב הראשון של הלימוד התיאורטי והחיבור ביניהם, מופיע אצלם רצון טבעי לבצע איזשהו פרויקט טוב, שיהיה מועיל לאנשים אחרים.

הסוג השני, זה כאשר האנשים פותרים בחייהם הריאליים שאלות מסוימות, ולאחר מכן מגיעים לקבוצה, מקבלים ניסיון מסוים, הכרה ותמיכה, ולאחר מכן הם שוב יוצאים לעולם ומשתדלים להעביר לו את ניסיון האינטגרציה שהם רכשו.

האם אפשר לאחד את שני סוגי האנשים הללו בקורסים של החינוך האינטגרלי לפעולות משותפות בעולם?

תשובתי: בינתיים אנחנו רק מקרבים ומחברים אנשים כאלה לקבוצות שעורכות מסעות, כנסים, משחקים משותפים שונים. כשהם מחברים את המאמצים והמשאבים הגשמיים שלהם, הם יוצרים אבטיפוס מסוים של החברה העתידית.

זה כמו משחק, שבו במשך מספר ימים האנשים מתחברים, בתנאים קשים שבכוונה נוצרו עבורם, שמעודדים אותם לחיבור, להשתתפות הדדית, לעלייה מעל עצמם, ליציאה מתוך עצמם, לעזרה זה לזה. התנאים הללו עוזרים להרגיש עד כמה אתה תלוי באחרים. אבל כל זה בינתיים רק במסגרת מה שנקרא "לימודי מעבדה" ולא יותר מזה.

מתוך שיחה בנושא החינוך האינטגרלי, 13.12.2011

ידיעות קודמות בנושא:

רגש משותף, שכל משותף ולב משותף
חברה של אנשים מושלמים
לחבר יחד את כל הידע

לינק מקוצר למאמר: https://laitman.co.il/0VIwU

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest