דף הבית / אקטואליה / מאחורי הקלעים של הסכסוך הפלסטיני

מאחורי הקלעים של הסכסוך הפלסטיני

שאלה: למה חכמת הקבלה לא מצילה את חייהם של הפלסטינים? למה הישראלים שכביכול צריכים להראות לעולם דוגמה למוסריות ואתיקה, מדכאים את הפלסטינים?

תשובתי: ראשית, חכמת הקבלה לא נועדה להציל אף אחד, היא נועדה ללמד את בני האדם על היחסים ההדדיים הנכונים, ואז כל העולם יינצל. שנית, אני לא חושב שהיהודים מדכאים את הערבים. אני חי בישראל יותר מארבעים שנה וסבור שלא ניתן להגיע לדו-קיום בשלום, אם כל העולם עוסק אך ורק בגרימת התנגשות בין שני העמים הללו.

נכון להיום אני יכול לומר רק דבר אחד, אף מדינה בעולם, פרט לישראל, אינה מעוניינת בשלום עם הפלסטינים. אף אחת. לכולן מועיל יותר "שמישהו אחר יסתכן במקומן".

שאלה: רוב המחקרים הגנטיים מורים על דמיון בין הגנים של היהודים והפלסטינים. גם אלה וגם אלה משתייכים לגזע השמי, רק הדתות שונות. האם קיימים הבדלים גנטיים אמיתיים בין יהודים לפלסטינים?

תשובתי: העם שנקרא פלסטינים או פלשתינאים[1], נכחד לפני 3300 שנה. לכן פלסטיני זה לא לאום. הלאום הוא ערבי, צרפתי, גרמני וכולי. בזמנינו העם הזה אינו קיים. ואם אנשים נולדים באזור קטן שקרוב לים שנקרא פעם פלשתינה, אין זה אומר שהם פלסטינים.

אם העתיד מדאיג את האנושות, אין טעם לגרום להתנגשות בין הערבים ליהודים. למרבה הצער, אף אחד לא מעוניין בבנייה נכונה של השלום. כולם חושבים רק על איך להרוויח מהסכסוך הזה ולכן מסיתים את שני העמים זה נגד זה. יתר על כן, הם מנצלים זאת במדינות שלהם לצורך מטרות פוליטיות  נטו, כמו למשל בצרפת בתקופה האחרונה.

שאלה: אם כך, איך אפשר לכונן שלום?

תשובתי: בשום צורה, עד שהיהודים בעצמם ישיבו אותו על כנו. דווקא היהודים, אבל לא באותו אופן שבו חושב כל העולם, אלא בכך שהם יתאחדו ויראו לאנושות איזה כוח מתגלה מאיחוד בעולם. המפתח לאושר נמצא רק בידיהם של היהודים!

מתוך וובינר בנושא "הביטחון של העם היהודי", 8.5.2016

[1] פלשתינה הוא שמה של ארץ הקודש כולה. זו הגרסה העברית של השם הלועזי Palestine  אשר היה רווח מימים ימימה, בעוד "פלסטין" הוא מושג ערבי המעוגן בהוויה הערבית.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest