דף הבית / אקטואליה / מאה מיליון ברזילאים רעבים

מאה מיליון ברזילאים רעבים

שאלה: ברזיל ידועה כאחת מיצואניות הבשר הגדולות בעולם, וכיום יש יותר ממאה מיליון ברזילאים שלא יכולים לספק לעצמם בשר ומוצרי מזון בסיסיים. איך קורה שלאנשים אין מה לאכול במדינה שמייצאת בשר לכל העולם?

תשובתי: זה העולם שיצרנו. הטבע נותן לנו כל מה שאנחנו צריכים, ואנחנו מחלקים הכול איך שאנחנו רוצים, ויוצא שבמקום אחד אוכל נזרק ובמקום אחר אנשים רעבים.

שאלה: זה לא אמור להדאיג את מי ששולט במדינה שאולי לא יבחרו בו שוב?

תשובתי: זה לא תלוי במי ששולט, זה תלוי בזרימה הכללית בעם, לכן הם ימשיכו לרעוב. העולם מתנהל לפי האגו, וצריך לתקן את האגו. אם לא נתקן את האגו, אז תמיד יהיה כך, נעבור לסירוגין בין המצבים, אבל למעשה ברוב הזמן הכול יהיה חשוך ואפל. האגו תמיד יחגוג. זה נשמע מאיים. עלינו לראות איך לרכך את ההתפתחות, את פריקת העול האגואיסטית הזו, ואולי אפילו לשנות זאת. אנחנו מתקרבים לשינוי, אבל אנחנו צריכים להבין שהשינוי יכול להיות מאוד לא פשוט והדרגתי. הכול מתרכז בסוף רק לדבר אחד, שצריך לחנך את האוכלוסייה כך שתהיה מוכנה להחליף את הפרדיגמה, את התפיסה שלה, תסכים להחליף את הערכים של החיים, מערך אגואיסטי לערך אלטרואיסטי. עלינו להתחיל לבנות בצורה רצינית מאוד מערכת אלטרואיסטית שבה יש מערכות חינוך שכפופות ליחסים אלטרואיסטים חברתיים.

שאלה: זה ישפיע גם על הרעב במדינה?

תשובתי: אף אחד לא ירעב. צריך להגיע להכרה, לפיתוח מודעות, פיתוח היחס החברתי בין אנשים. אני מבין שהיום זה נשמע לא ריאלי, אבל הטבע ייאלץ אותנו להגיע לזה.

 

מתוך התוכנית "חדשות ברוסית", 27.12.2021

 

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest