דף הבית / אהבה / מאבק בטרור: תרגיל ראשון לעם ישראל

מאבק בטרור: תרגיל ראשון לעם ישראל

שאלה: מה זה אומר להיאבק בטרור על ידי כוח האיחוד? לא להילחם במחבלים, אלא פשוט לעמוד ולהתחבק?

תשובתי: אנחנו לא יכולים להילחם איתם ישירות. בזמן הקרוב תראו כיצד רוסיה, אמריקה, צרפת, אנגליה ומדינות אחרות יתאחדו נגד המחבלים ויתחילו "לנקות" את השטח בסוריה כך שלא יישאר שם כלום. אבל זה לא יעזור, כי המחבלים הרי נמצאים בכל מקום, ואתה לא יכול להשמידם לגמרי. אתה לא יכול לעשות איתם כלום! העולם מתקדם לעבר מצב, שאתה צריך לאזן את הקווים ימין ושמאל, את הכוחות החיוביים והשליליים. כתוב: "בראתי יצר הרע", כלומר העולם שלנו הוא רוע מוחלט, הוא כולו מיוסד על האגו. 

אתה חייב להביא כנגד הרע הזה את כוח האור, וכוח האור בא לעולם, מתגלה ומשפיע רק בעזרתם של היהודים שמתחברים ומתאחדים ביניהם. לכן שונאים אותנו, כי אנחנו לא מתאחדים ולא מביאים לעולם את הכוח החיובי. אני מציע לכל עם ישראל תרגיל קטן: בואו נתחיל מרגע זה והלאה להתייחס טוב זה לזה, לפחות בכבישים, גם הנהגים וגם הולכי הרגל באחריות מלאה. שכל נהג יתחיל להתנהג בצורה הטובה ביותר לאלו שנוסעים לידו על הכביש, או לאדם שחוצה את הכביש, ואותו הדבר גם במקומות אחרים. זה נקרא פשוט להיות "טוב", ולהשתדל להשקיע בזה את חלקו עבור עם ישראל, כדי שבזכות הפעולה הזאת ייכנסו לעולם שלנו כוחות טובים.

אתם תראו, כיצד הכול משתנה! אני אומר את זה מתוך הכרה מדויקת וברורה, מתוך הבנה עמוקה של הכוחות שפועלים בעולם. בעולם יש כוח חיובי, ודווקא אנחנו, עם ישראל, דווקא במדינת ישראל ובזמנינו יכולים להפעיל אותו, אם באמת נתחיל להתייחס טוב זה כלפי זה. בואו נעשה את זה, מבלי לחכות לגזירות מהממשלה או לדוגמאות מחברי הכנסת.

מתוך תוכניתי ברדיו 103FM, בתאריך 15.11.2015

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest