דף הבית / כללי / לשתול שבב ולהתעורר

לשתול שבב ולהתעורר

שאלה: אזרחי שבדיה החלו להתעניין ברצינות ולהימשך אחרי ביו-הוקינג. ביו-הוקינג, זו השתלה של שבב, מתחת לעור, בגודל של גרגר אורז, שעליו רשומים נתוניו האישיים של האדם: מספר כרטיס אשראי, מספר דרכון, ומסמכים אחרים. סקנדינבים טוענים שכך הרבה יותר פשוט לחיות. לאן מוביל מהלך כזה שגובר?

תשובתי: אני חושב שזה יוביל לכך שבני אדם יתחילו לקבוע ולהבחין בריקנות העצומה בתוכם. הם יאלצו לעשות עם זה משהו. כבר לא יעזרו שבבים, הם יצטרכו באופן כלשהו לחפש לעצמם מקור מילוי.

האדם יעמוד מול השאלה הנצחית: "ואיפה אני? בשביל מה אני? בשביל מה כל זה? כל השבבים, מסכי המחשב והטלפונים, לְמה כל זה הביא אותי? יש לפניי הכול, ולמעשה אני יכול לראות על גבי מסך קטן או גדול את כל העולם, יכול להתקשר עם כולם. אבל מה הלאה, ובשביל מה? הנה אני יושב מול מסך ריק ולא יודע מה לעשות עם עצמי ואיתם".

זה טוב. זה יוביל אותנו לחיפוש תשובה נכונה ואמיתית לשאלה: "בשביל מה כל זה?"

שאלה: אם אדם שואל את עצמו את השאלה הזאת הוא מגיע לתשובה?

תשובתי: עליו להגיע. לא מיד, הוא יתייסר, יחפש, אבל זו הדרך הנכונה. הוא יחפש את התשובה על עצמו! "איפה אני, איפה המקום שלי בעולם הזה?", מדובר בחיפוש והתפקחות מדהימים!

שאלה: היכן כאן האושר?

תשובתי: האושר הוא במציאת התשובה. האדם יגלה פתאום, שיש כזה כוח, כזאת מחשבה, שמחכה לשאלה הזאת ומוכנה לענות לו עליה. זו פגישה, מפגש עם הרוח שלו.

שאלה: האם האדם יבין, שדווקא הרוח הזאת הובילה אותו לפגישה?

תשובתי: כן. ואז האדם יראה ויבין הכול. זה יהיה כמו גילוי של העולם, החל מהיווצרותו ועד הסוף והכול ביחד! הכול יהיה ברור.

מתוך תוכנית טלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 27.01.2019

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest