דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / לרכוש את עולמך בין רגע

לרכוש את עולמך בין רגע

שאלה: האם כל אדם יכול להגיע לכנס "קבלה לעם" העולמי ולהגיש שׂמחה?

תשובתי: אנחנו מזמינים את כולם! כל אחד יכול לבוא ולהצטרף. ישנם אנשים שמשתתפים בתהליך הזה 15 שנה, הם נמצאים כבר בדרגות גבוהות יותר, וישנם אנשים שיגיעו בפעם הראשונה ויכול להיות שהם אפילו אינם יודעים לשם מה באו. אני מאוד שׂמח על כך ומקנא בהם! הם יכולים, מה שנקרא, "לרכוש את עולמם בין רגע". הם יכולים לבוא ולהצטרף לאחרים, בדומה לילד שנולד במאה ה-21 וכל מה שהאנושות הכינה עבורו בעשׂרים הדורות הקודמים, הוא מקבל בצורה מוכנה ונהנה מזה. מדוע? – מאחר והוא נולד עתה וזוהי זכותו.

אותו הדבר מתרחש עם אנשים שמגיעים לכנס בפעם הראשונה. הם אינם מבינים דבר, אך מאחר ואנחנו הכנו עבורם את כל התשתית, את כל התנאים המוקדמים, הכנו וסידרנו את הקשר בינינו, הם נכללים בנו כמו תינוקות, לא ממש מבינים מה מתרחש, אך יחד עם זה זוכים בהכול. לכן אני שׂמח ומקנא בהם. נדרש לי להשקיע מאמצים רבים, ייסורים וזיעה, עד שהשׂגתי משהו, ואני רואה עד כמה קל לאדם החדש להתכלל בתהליך הזה ולהבינו. מאיפה מגיעה הבנתו? – מהאוויר, מזה שהוא מתחבר עם אחרים.

נתאסף, נתחבר, נגלה בינינו את הבורא ותפילת הרבים תעלה אותנו לרוחניות!

מתוך התוכנית "קבלה למתחיל", 28.10.2010

ידיעות קודמות בנושא:
כנס לכולם
ברית הלבבות
להעביר ניצוצות אור לאויב

One comment

  1. אילנית לוי

    גם אני שמחה מזה. כן, שיבואו חדשים ויקבלו הכול, ללא הייסורים והמצבים. כל התקדמות לחיבור,הרי היא לחיבור המערכת הכללית שכולנו נכללים בה.אז קדימה… בהצלחה לכולנו.
    ערבות!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest