דף הבית / המשבר ופתרונו / לקראת שנת 2018 רובוטים יחליפו את עובדי המשרד

לקראת שנת 2018 רובוטים יחליפו את עובדי המשרד

דעה (א.אָנְדֵרְסוֹן, מנהל חברה לייצור בינה מלאכותית Celaton): בקרוב עובדי המשרד ייעלמו כמעמד, ואף על פי שזה יגרום לתוצאות שליליות גדולות מאוד בשוק העבודה, בכל זאת, לא ניתן לעצור את ההתפתחות של הבינה המלאכותית: רובוטים כבר יודעים לנוע, לדבר, לחשוב ואפילו ללמוד.

כל פעם רובוטים יבצעו משימות בצורה טובה יותר, דבר שיעלה בצורה משמעותית את הביצועים שלהם, כי רובוט הרי זוכר את מה שלימדו אותו.

רובוט יכול לחפש העתקים של מסמכי תביעות, על ידי השוואת מספרי טלפון ונתונים אחרים עם בסיס הנתונים שלהם. הוא יכול לקרוא ולהבין מסמכים שלמים, בכך שמחבר תבניות טקסט יחד. רובוטים לומדים לכתוב מסמכים, טקסטים מקוריים, להרכיב דפוסי דיבור.

רובוט מחליף מומחים בתחומי מכירות, חינוך, בריאות, טכנולוגיות מידע, ניהול, פיננסים ומשפטים. קניה של רובוטים לביצוע עבודות בעלות מיומנות נמוכה יעילה לחברות, מאחר והם לא יצטרכו יותר לשלם משכורת למומחים ולספק להם תנאים סוציאליים.

תגובתי: האם לא פשוט יותר ללכת ישר לארגון חדש של החברה והעבודה – להשאיר רק מקצועות הנחוצים לקיומנו, ולצמצם בעצמנו את כל מה שאין בו צורך וכך ליצור בסיס סוציאלי חברתי להתפתחות החדשה של החברה, כאשר אנשים עסוקים בעבודה לשינוי עצמם והחברה במקום בעבודתם הקודמת.

הם מקבלים אספקה הדרושה לקיום רציונלי, אבל חייבים לעסוק 8 שעות ביום בלימוד טבע האדם, החברה והעולם, כדי להביא את האדם לתכונת ההשפעה ואהבת הזולת, ואת האנושות לחברה של צדק ושוויון. כי ההתפתחות הטבעית של החברה בכל מקרה תביא אותנו לצורה הזאת, רק בדרך ארוכה של חיפושים וייסורים.

ידיעות קודמות בנושא:
המהפכה הטכנולוגית משנה את החברה
מהפכת הרובוטיקה מתחילה
רובוטים יגדילו את אחוזי האבטלה בעולם עד ל- 75%

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest