דף הבית / המשבר ופתרונו / לקראת סוציאליזם, רק בדרכי שלום

לקראת סוציאליזם, רק בדרכי שלום

דעה: משנת 2022, הסוציאליזם יהיה מועיל יותר ועדיף מאשר הקפיטליזם. זה אומר, שאפשר יהיה לבצע את ההמלצה שניתנה על ידי קארל מרקס בשנת 1862: לרכוש את כל הכלכלה מהבורגנות, בכך שיינתן לכל בעל נכסים מה שימצא חן בעיניו יותר.

מגוון הבעיות שנוצרות על ידי הקפיטליזם, אינו מוגבל על ידי השאלות של פריון העבודה. החסרונות שלו מערערים את עצם קיומם של העולם והאנושות. לכן לא מן הנמנע, שהמעבר לסוציאליזם יוצדק לא מבחינה כלכלית, אלא בדרך של שימור עצמי.

לכן בשנים הקרובות יש צורך לדבר דווקא על מידת הסכנה של הקפיטליזם לעצם קיומה של האנושות, וכבר הצטברו הרבה מאוד הוכחות של הסכנה הזאת. צריך להסביר לאנשים שיש להם שייכות לעסקים, שהישרדות זה האינטרסים האישיים שלהם, שהם צריכים להפוך להיות למען עצמם, מוליכים של הסוציאליזם.

תגובתי: מתרחש מעבר הרבה יותר פשוט: חלק מהאנושות עם ה"נקודה שבלב", בכך שנותנים יגיעה בחיבור שלהם, מזמינים את ההשפעה של "האור המקיף", שמבצע שינויים בכולם ובכל אחד. "האור המקיף" הזה אחראי על ההתקדמות שלנו, ואנחנו מצידנו, על ידי שיטה לחינוך והשכלה אינטגרליים, מזרזים את השפעתו עלינו, ואז מתרחש מעבר טוב לדרגת התפתחות הבאה של האנושות.

ידיעות קודמות בנושא:
סוף הקפיטליזם
לא תתאפשר חברה ללא תחרות
קדימה לקראת ניצחון הסוציאליזם?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest