דף הבית / כללי / לצייר תמונה יפה

לצייר תמונה יפה

thumbs_wp_23_chicago_1001.jpg

שאלה: ככל שחוכמת הקבלה מתגלה יותר לעולם, כך מתגלים עוד יותר הכוחות השולטים בעולם. נדמה שכמות הבעיות הנפוצות עוד תלך ותגדל עד למידה שבה נכיר את כל האשליה שיצרנו בעולם הזה.

אני מדבר בפרט על מחלת הסרטן. באגו שלנו יצרנו את "המחבל הגופני" הזה, שאיננו יכולים להשתלט עליו. באמצעות מערכת החינוך שלנו, הממשלה, מפעלי התרופות ומערכת הבריאות, בנינו מפעל ענק סביב אשליה, שגרמה לנו הרבה כאב וסבל.

שאלתי היא, האם הכרה בכך שהסרטן הוא כוח בתוך הגוף שנשלט ע"י המוח, הופך אותו למשהו שיכול להיות נשלט באופן מלא ע"י השכל?

תשובה: כמובן. כל מה שמורגש על ידינו הוא תמונה שאנחנו ציירנו, או שהאגו שלנו צייר (תמונת העולם שלנו) או שתכונת ההשפעה ציירה (תמונת העולם העליון).

התמונה ש"נצייר" תלויה בנו, ברצון שלנו ובכוונה. אבל לא כל אחד יכול "לצייר" לעצמו בנפרד את תמונת העולם, אלא כולם יחד, לפחות קבוצה. הרי הרוחניות "מצוירת" בחיבור בין הנשמות, ממש כמו שהעולם האגואיסטי שלנו מצטייר (מתואר) על ידינו מתוך היחס שלנו לכולם, מתוך ההשתוקקות שהכול לטובת עצמי.

יש נשמות, והעולם מתואר להם לא בתוכם, אלא במה שביניהם, באיכות החיבור שביניהם. לכן בלתי אפשרי לרפא או להכניס את עצמנו למצב נינוח באמצעות הקבלה – הרי כל אחד מאיתנו תלוי ב"גלגלי שיניים" אחרים, ולפני שכל גלגלי השיניים יתוקנו, מחלות ואסונות כלליים לא ייעלמו מן העולם. רק כאשר נהיה כולנו מתוקנים נתחיל "לצייר" לנו תמונה כללית יפה.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest