לפתח רגישות לאור

כנס חרקוב. סדנה מס' 7.

מלידה ניתנה לנו רגישות לנפח קטן מאוד של הבריאה, שנקרא "העולם שלנו".

כתוצאה מהגדילה שלנו, אנחנו מתפתחים בהדרגה ומתחילים להרגיש ולהשיג את העולם הסובב. בדיוק כך, מדור לדור, במשך כל האבולוציה שלנו, ההיסטוריה, אנחנו מרחיבים את טווח ההתרשמויות שלנו על העולם הסובב.

בעקבות השגה הדרגתית של הדרגה שלנו מופיעה נקודה שאיתה אנחנו מתחילים להשיג את הדרגה הבאה של הבריאה.

הנקודה הזאת לא גודלת. אם בעולם שלנו ההתחלה זאת נקודה אגואיסטית, שבעזרת האגו העצמי והאגו של הסובבים מזינה אותנו באופן אוטומטי, ואנחנו מרחיבים את האגו שלנו עד לגבול של כל היקום, אז בעולם הרוחני, כשאנחנו מגלים את המערכת הבאה ההפוכה לעולם שלנו (מערכת של השפעה), אז מתגלה נקודה אלטרואיסטית, ואנחנו צריכים לעבוד על כך כדי לפתח אותה. אנחנו עובדים על זה בקבוצה.

איך אני מעלה את הרגישות שלי, בכך שאני אוסף אותה מהחברים? – כשאנחנו עובדים ביחד, מפיצים, כותבים משהו, ממציאים, ובמיוחד כשאנחנו לומדים ביחד, אנחנו מזמינים בזה עלינו את האור העליון. כשאני נמצא בחברה, אני מתמלא מהחברים בתכונות שלהם, ברצונות שלהם, בינינו פועלים כל מיני קשרים.

חוץ מזה, אני מוסיף לזה את המאמצים העצמיים שלי: אני רוצה להרגיש את הרצונות שלהם, את הכוונות והמחשבות שלהם. אם אני לא פועל בקבוצה באופן אוטומטי, אלא בתאום עם המאמצים שלי ורוצה לקבל מהחברים את הרצונות והמחשבות שלהם, אף על פי שהאגו שלי דוחה אותי מהעבודה הזאת, אז אני מצרף ל"נקודה שבלב" שלי את המחשבות והרצונות שלהם, השייכים להשגת העולם העליון. ואז הנקודה שלי מתרחבת, מגיעות אליה עוד ועוד נקודות.

עשר נקודות שהתאספו יחד יכולות ליצור כזה מאמץ ביניהן, בתוכי ובכל אחד מהחברים שלי, עד שנוצר כזה מתח לאור, והוא הופך את הנקודות האלה למערכת סגורה ומתגלה בתוכה.

לכן העלאת הרגישות של כל אחד מאיתנו כלפי האור העליון נעשית על ידי החיבור שלנו בקבוצה. ועל ידי גילוי החברים שלי בכך שמצרף אותם אליי, אני אפילו מבלי לומר מילה, מעורר אותם לפעולה זהה.

בעולם הכול מקושר הדדית, כולם מקושרים הדדית, במיוחד בדרגה הרוחנית הבאה. שם המערכת הזאת עובדת בעוצמה הרבה יותר גדולה מאשר בעולם שלנו, ומה שנעשה שם משפיע מייד על כולם, על כל הקשרים. לכן, אם אנשים בקבוצה עוסקים בזה, אפילו רק כמה אנשים, אז כל השאר מתחילים פתאום להרגיש בתוכם שינויים.

לצערי זה עובד גם בכיוון ההפוך. אפילו אם כמה אנשים בקבוצה לא עוסקים או מזלזלים בזה, אז כל השאר גם כן ירגישו את זה. לכן חייבת להיות ערבות הדדית.

אותו הדבר גם עם העולם כולו. מה גם, שעם כל העולם מתרחשת עוד תופעה אחת נפלאה. העניין הוא, שאנחנו מקושרים באופן טבעי במערכת אחת עם שאר העולם, אבל מאחר ואנחנו מהווים אגואיסטים רוחניים מאוד בהירים, רוצים לגלות את הבורא, רוצים לדעת הכול (כי בעיקרון, בתוכנו עובד רצון לנהל הכול), אז אנחנו מהווים את החלק העליון של החברה האנושית ולכן יוצאים מאיתנו אותות מאוד חזקים כלפי כולם על פני כדור הארץ.

אם כל אחד מאיתנו עוסק בהגדלת הרגישות של החיישן שלו, של הכלי, של הנשמה לגילוי הבורא, אז זה מתפשט לכל העולם, ואנחנו נראה איך עוד עשרות, מאות ואפילו אלפים, מיליונים של בני אדם יתחילו פתאום לגלות בזה עניין, להרגיש בכך נחיצות.

מתוך סדנה מס' 7, כנס חרקוב, 19.08.2012

ידיעות קודמות בנושא:
הנשמה זה מכשיר לגילוי הבורא
סָף הרגישות של האור
לכוון את הנשמה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest