דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / לפתוח את שרשרת הרשימו

לפתוח את שרשרת הרשימו

laitman_2009-12-25_2594-70.jpg

שאלה: האם אני יכול להאיץ את קצב גילוי הרשימו, או שזהו גדל באופן קבוע?

תשובתי: מעולם אין סוף דרך חמשת העולמות, השׂגנו את העולם הזה וכעת אנחנו חייבים לעלות מכאן חזרה לעולם אין סוף.

בעל הסולם כתב בפירוט רב על כך בהקדמה לספר הזוהר. בדרך למטה נשארים בנו רשימות שבורות מהירידה. העולם הזה קיים 15 מיליארד שנה, והיום בשנת 2010, אנחנו הראשונים שמתחילים את העלייה, את התיקון. עלינו לקחת את הרשימות השבורות וליישׂם אותם מחדש בחמשת העולמות: אבי"ע ואדם קדמון. אנחנו צריכים לבצע את אותם הצעדים, אך כבר במצב המתוקן. למעשה, אין זה שתי דרכים שונות למטה ולמעלה, אלא זה סולם אחד, קו אחד. הירידה בסולם הייתה ללא שום חשבון, תהליך בלתי מודע. אפילו בעולם הזה עדיין איננו מבינים את מה שמתרחש.

כשאנחנו מתחילים ליישׂם את הרשימות שלנו, איננו יודעים מה מתרחש עימנו, עד לרמה מסוימת, עד שנעבור את המחסום. ולאחר המחסום אנחנו מתחילים להעלות רשימות דרך העולמות עשיה, יצירה ובריאה למלכות דאצילות, שנקראת שכינה. בעולם האצילות נמצאת מערכת התיקון, כאן אנחנו מתקנים הכול, ואז מתחילים להבין, להרגיש ולתפוס את כל התהליך.

איננו בוחרים רשימות. בכל אחד מושרשת "ספיראלה", שרשרת רשימות, ואנחנו עוברים אותם לפי הסדר מהראשון ועד האחרון.

האור ישפיע עליהם אם אנחנו נזמין אותו. באופן כזה, בנו תלוי רק הקצב. אם אני מתחבר לקבוצה, ללימוד, אם אני חושב ודואג על זה בזמני הפנוי, אני מזרז את הקצב של ההתפתחות שלי. יחד עם זה כלל לא חשוב, כמה שעות פנויות יוצאות לי בכל יום. למישהו נותנים 20 שעות ולמישהו רק שעתיים, אך ההבדל הוא לא בכך, אלא כיצד אתה מנצל אותם.

ממקמים כל אחד בתנאים האופטימאליים עבורו, אין זה תלוי בנו. איננו צריכים לחפשׂ לזמן הפנוי את השימוש היעיל ביותר לצרכי ההתפתחות הרוחנית שלנו. על זה מדובר במאמר "בחירה חופשית": חשוב מאוד לשקוע כמה שיותר לעומק בקבוצה ושם, באיחוד בינינו, לכוון את המאמצים הלאה, להפצה וללימוד. אלו הן הפעולות העיקריות שלנו: איחוד בקבוצה, ומעבר מאיחוד להפצה וללימוד, בזה אתה מעורר את האור, וכל השאר כבר אינו תלוי בך.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם מספר "שמעתי", 15.10.2010

ידיעות קודמות בנושא:
לענות בקביעות על הקביעות
אל האין סוף – בסולם הרשימות
ההיסטוריה והתפתחות ה"רשימות"

One comment

  1. האם הרשימו שמתגלה,הוא הכוונה לקשר שלי עם האחרים?זאת אומרת, איך שהמצב מתגלה ואיך שהוא צריך להיות? הייתי שמחה לתשובה!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest