דף הבית / כלכלה / כסף / לפתוח את הקלפים, רבותי!

לפתוח את הקלפים, רבותי!

ידיעה: "בוועידת הפסגה בקאן, מנהיגי ה-G20 הגיעו להסכם בקשר למערכת הפיננסית העולמית החדשה. הרעיון המרכזי הוא המלחמה בשוק האפור, שנפחו מגיע לכ-60 טריליון דולר – סכום ששווה לתוצר הלאומי הגולמי של ארה"ב. הכספים הללו מגיעים ממקורות אנונימיים ולעיתים מושגים על ידי אמצעים פליליים, שעל בסיסם התנפחו "בועות" בשווקים הפיננסיים: מה שנחשב כהתפתחות הכלכלה העולמית התגלה כגילוי ממאיר.

המדינות המפותחות אינן רוצות להתעסק היום עם הכספים הללו, מפני שהם צצים ממקומות שעליהם לא חלים חוקי המס. כספים אלה חוזרים לאותם המקומות, לאחר שהם גורמים להרס בשוק הפיננסי.

על מנת לנצח את השוק האפור, מנהיגי ה-G20 פועלים נגד האנונימיות של האנשים שמחזיקים בכספים אלה. חשבונות בעלי זיהוי מספרי בלבד, ללא שיוך לבעלים ידועים, יבוטלו. החשבונות צריכים להיות משויכים לבעלים אמיתיים, שאינם פיקטיביים. האזורים שעליהם לא חלים חוקי המיסוי ממשיכים להיות "גן העדן של המיסוי", אך מפסיקים להיות ערי מקלט. כל משתתפי השווקים הפיננסיים צריכים לקבל מספרים ייחודיים, ולאחר מכן, אף תנועה פיננסית לא תהיה אנונימית".

התייחסותי: כל עוד ה"אהבה" (העצמית) וה"רעב" (להרוויח אפס נוסף בבנק), כלומר, האגו, ימשיכו לשלוט בעולם – המלחמה נגד העלמת הרווחים והעסקים השחורים תהיה לשווא. רק תיקון האדם ישים קץ למשחקי הרולטה העולמיים.

דיעות קודמות בנושא:
זה מה שהיה בקאן…
תוצאות פסגת ה-G20
מה לעשות עם סיכונים גלובאליים?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest