דף הבית / הכול על הקורונה / לפני ואחרי הקורונה

לפני ואחרי הקורונה

שאלה: האם אנחנו מכניסים לעולם תיקון על ידי הלימוד והאיחוד שלנו?

תשובתי: כן. אנחנו מכניסים לעולם את המרכיב החיובי, מפני שאנחנו מדברים על האחדות שלו, על כך שאנשים צריכים להיות מחוברים ביניהם בקשרים טובים. ודאי שזה מקנה לעולם כיוון חיובי מסוים, תיקון, אבל זה לא מספיק. עבור העולם האגואיסטי שלנו המרכיב האלטרואיסטי יחסית, ללא ספק לא מספיק כדי לתקן את כיוון התנועה של העולם. אם לומר בכנות, אני מקווה שכעת כאשר אנחנו חוזרים למצבים הקודמים ולצורות הניהול שהיו לנו, לשחזור ושיקום המפעלים והעסקים וכולי, בכל זאת נרגיש שאנחנו מאוד מוגבלים וצריכים להתנהג אחרת.

שאלה: האם לאחר יציאה מבידוד עצמי האדם יבין שהעולם הוא אחר ויקבל אותו דרך השינויים שלו?

תשובתי: אני חושב שאנחנו נגיע למצב פנימי מסוים שבתוכו נתחיל להעריך כל מצב: אלה שהיו לפני נגיף הקורונה ואלה שיהיו אחרי הנגיף. אנחנו נשווה ביניהם ונחשוב, איך אפשר לעשות אחרת. אפילו אם לאנשים אין שום קשר אלינו, אבל הם שומעים את הקריאות שלנו, בכל מקרה הם יתחילו לתפוס בצורה כזאת את המציאות.

שאלה: היכן אותה נקודת ההיפוך של האנשים? האם צריכים להצטבר אצל אנשים ייסורים כדי שברגע מסוים יתרחש היפוך ותתחיל גדילה נפיצה של אלה שמוכנים לתמוך בנו?

תשובתי: כן, מצד אחד זה יתרחש עקב הצטברות של ייסורים, חוסר שביעות רצון. אבל מצד שני, כתוצאה מכך נתחיל להבין שעלינו לנקוט בדרך אחרת, לראות מלפנים מצב טוב יותר מהמצב הקודם. לכן אפשר שמכאן נראה העדר יחסי של מכות שונות, אבל מצד שני ראייה ברורה ומדויקת של העתיד הטוב. אני חושב שעכשיו כאשר חוזרים לעבר, נרצה בכל זאת לתקן אותו.

מתוך שיעור בשפה הרוסית, 03.05.2020

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest