דף הבית / כללי / לפנות לבורא בצורה נכונה

לפנות לבורא בצורה נכונה

הכול נובע מהבורא, החל מלידה, היווצרות והתפתחות של כל מה שקיים, וכלה במצב שבו אנו נמצאים עכשיו. כאן יש עצירה, כבר לא נובע ממנו שום דבר, הוא נמצא במצב של המתנה, "סטנד- ביי". רק בהתאם לבקשות שלנו מתרחשים אירועים שונים. אם אין בקשות, האירועים מתפתחים כדי לעורר אותנו לבקש תיקון בלבד.

כלומר, כל מה שמתרחש איתנו היום זוהי רק דחיפה, כדי שנבין: "תראה איך אתה חי. תחשוב איך היית רוצה להתקיים." וכן הלאה. לכן הדבר העיקרי מצידנו הוא ללמוד לבקש נכון מהבורא. אם נוכל לעשות זאת, כלומר נרגיש מה באמת חסר לנו בהתאם למטרת הבריאה, בהתאם לתכנית של ההתפתחות שלנו, אז כמו שמלמדת חכמת הקבלה, לא יהיו שום בעיות. אם נתחיל לבקש מהבורא בזמן שינויים תואמים בתוכנו, בעולם הסובב, בידיעה כיצד הם צריכים להיראות, הוא יעשה זאת.

למעשה כל העבודה נקראת "עבודת ה'", מפני שהוא מבצע אותה, אבל אך ורק בהתאם לאיך שאנחנו מעלים אליו את הבקשות, את התפילות והכמיהות שלנו. אם אנחנו עושים זאת בצורה נכונה ומעוררים אותו בצורה נכונה, אז אנחנו פותחים שסתום בדרכו של האור. האור משפיע על כל החומר של העולם שלנו ובאופן כזה משנה את העולם שלנו, אותנו ואת כל הסביבה. לכל אחד מאיתנו יש נגישות ישירה לאור העליון. לאף אחד אין פריבילגיות, כולם שווים בפני הבורא. הכול תלוי רק בבקשה נכונה.

מתוך שיעור וירטואלי, 4.11.2018

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest