דף הבית / המשבר ופתרונו / לעשות הכול במשותף

לעשות הכול במשותף

כנס חרקוב. סדנה מס' 5.

שאלה: בעבר בכפרים אוקראיניים היו מקימים בית ביום אחד. כל התושבים היו מתאספים ובונים. האם דבר כזה אפשרי בקבוצה קבלית, איפה שאנשים מתאספים ונותנים את כל הכוח, כל האנרגיה, כדי לעזור איכשהו לאחרים?

תשובתי: אני חושב, שעכשיו הבורא יביא אותנו לזה. הוא יזמין שינויים גדולים מאוד בכלכלה. המון בני אדם ייהפכו למובטלים. הם יבינו, שכדי לשרוד, הם חייבים להתאחד, ובאופן כזה ימצאו שיטת חיבור ואיחוד נכונה. בעזרתנו, אבל ימצאו, ודווקא בצורה כזאת יתקיימו, לעשות הכול במשותף.

אבל מאחר וזה כבר יהיה איחוד בדרגה יותר עליונה, הוא יזין את כולם באנרגיה עצומה.

בעל הסולם כותב על כך בספר "הדור האחרון". לכן אני חושב, שאנחנו הולכים לקראת זה. או על ידי ההפצה וההכרה שלנו, או על ידי מכות גדולות, אבל, בכל מקרה, האנושות תגלה במהרה שללא החיבור והאיחוד נכון, שלזה קודם הלימוד, החינוך, ההשכלה – אי אפשר לעשות שום דבר.

דווקא את זה אנחנו רואים היום באירופה, הם רצו להתאחד ביניהם ללא כל הכנה פנימית, ועכשיו מתפרדים. וזו תהיה בעיה גדולה מאוד עבורם. אלה יהיו מכות נוראיות: הכול ייפול, הכול יקרוס רק כדי להראות לבני האדם את ההכרחיות שבאיחוד.

התנועה עצמה היא נכונה, אבל רק לא באידיאולוגיה הקפיטליסטית, שבה כל אחד רוצה לקחת לעצמו כמה שרק יכול, אלא אידיאולוגיה אחרת.

לכן, אנחנו עוד נבנה במשותף.

מתוך סדנה מס' 5, כנס חרקוב, 18.08.2012

ידיעות קודמות בנושא:
סוף העולם המוכר
רעב, זו לא השיטה שלנו
עננים מעל לאופק

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest