דף הבית / המשבר ופתרונו / לסגור את הכור הגרעיני בדימונה

לסגור את הכור הגרעיני בדימונה

שאלה: יוסי מלמן, עיתונאי ישראלי ידוע כותב כי מחזור החיים של הכור הגרעיני בדימונה הסתיים מזמן ולא נמצא לו תחליף. כידוע, הכור נקנה בשנת 1963 מצרפת ושימש כגורם לריסון כוחות שהתרכזו סביב ישראל. לפי נתונים של התקשורת הזרה בזמן פעילותו של הכור, ישראל הרכיבה יותר מ-200 ראשי נפץ מסוגים שונים ולפי נתונים מהמכון השוודי לשלום הרכיבה ישראל 80 ראשי נפץ. האם תהליך איחוד העם עליו אתה מדבר רבות, עתיד להחליף את הכור הגרעיני או שאלה צריכים להתקיים יחד?

תשובתי: כור גרעיני הוא אמצעי הכרחי לריסון של כוחות חיצוניים, עד שנתאחד. פוטנציאל גרעיני, צבא חזק, כוחות מזויינים, חיל האוויר, צוללות, חידושים קוסמיים. אלה אמצעים שמנוצלים להגנת המדינה והם נחוצים. זאת כל עוד טרם התעשתנו והתחלנו לעסוק בנשק העיקרי שלנו לא נגד מישהו, אלא בעד מישהו. עלינו כבר להבין שנטרול הכוחות הרעים בעולם ובמיוחד הפיכתם לכוחות חיוביים מסתכם רק באיחוד שלנו. כתוצאה מכך, נחייב את כל יתר העמים להתאחד בעל כורחם. כולם יעלו ל"הר ציון" ויחד נבנה את "בית המקדש השלישי".

שאלה: איך תתרחש התפרקות מהנשק, הרי בשנים שעברו עד כה נצבר פוטנציאל צבאי עצום?

תשובתי: פוטנציאל זה פשוט יישמט מידינו מבלי לזהם את כדור הארץ. בנוסף, יובן לנו כיצד לנטרל התפתחויות גרעיניות והאופן בו ניתן למחזר אותן. האנושות לא זקוקה לאנרגיה גרעינית שהתיישנה מזמן, בעולם מופיעים מקורות אחרים לגמרי של אנרגיה. עלינו רק לפתוח את המוח שלנו ואז נגלה חוקי עולם חדשים לחלוטין, נראה כמה אנרגיה מסתתרת וטמונה בטבע. יהיה לנו צורך רק באנרגיה לפי תורת איינשטיין:  Е=mc2 ואנחנו נקבל אותה בקלות! האנושות לא תזדקק לטכנולוגיות עתיקות, מגושמות ובעלות קיבולת כבדה.

מתוך תכנית טלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן, 28.4.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest