דף הבית / משבר עולמי / תפקיד ישראל / לנער את היהודים

לנער את היהודים

שאלה  מה – Facebook: למה אתה כל הזמן מרומם את היהודים מעל כל העמים האחרים?

תשובתי: אני לא מתכוון ליהודים לפי הלאומיות. יהודי ("עִברי" מהמילה "מעבר"), הוא מי שעובר מהעולם שלנו לעולם העליון. יהודי (מהמילה איחוד) זה אדם שמשתוקק לאיחוד. ישראל, ישר-אל, זה מי שמכוון ישירות לבורא. לכן אין הכוונה כאן ללאומיות, ליהודים אין לאומיות. זהו עם יחיד ומיוחד בעולם, שמבחינה גנטית לא בא מהורים יחידים, כמו יתר העמים.

יהודים, הם נציגים של עמים עתיקים שונים, שלפני כ-3500 שנים אכלסו את מסופוטמיה, בבל העתיקה. אברהם אסף והרכיב מהם קבוצה שאותה החל ללמד את חכמת הקבלה. כך הופיע עם, שאותו הוא כינה בשם "ישראל", שמסמל את הכוונה "ישר אל הבורא", כלומר זו קבוצה שעוסקת בהשגת הבורא.

שאלה: כלומר, אתה יכול לבוא בטענה רק לקבוצה הזו שלא רוצה לחזור למצב ההתחלתי שלה, שנקראת "קבוצה שהולכת בעקבות אברהם"?

תשובתי: בוודאי. אני לא מרומם את הקבוצה הזאת, אלא להיפך, הייתי רוצה לנער אותה טוב טוב, כדי שהם יתפקחו ויבינו שלפניהם ניצבת משימה עצומה, ולא יהיו כאלה שאננים ומרוצים מעצמם, שכביכול, "אנחנו כבר ביצענו את המצוות ואת תכנית הבריאה שמוטלת עלינו".

עליהם להראות דוגמה לאיחוד אמתי לכל האנושות ולהפוך להיות "אור לגויים", אז אומות העולם יפסיקו להתייחס אליהם בזלזול, בשנאה. הם יבינו, שאותה קבוצה של אנשים שנקראת "העם היהודי", מבצעת את התפקיד שלה ובאופן כזה מקרבת את כל העולם למצב הטוב ביותר.

הערה: בעיקרון, את כולם מעצבן ומרגיז ביטוי אחד, "העם הנבחר" של א-לוהים.

תשובתי: אבל "העם הנבחר" של א-לוהים הכוונה, שעליו לבצע משימה מסוימת! ולא יותר מזה. ואם היום כל אדם, צרפתי, גרמני, ספרדי, רוסי, טטארי, אנגלי וכולי, ירצה להפוך להיות יהודי, אז בבקשה, הוא יכול להפוך ליהודי. לשם כך, עליו רק להכיר בעובדה שהוא משתוקק לבורא. זה הכול. לכן תשתדלו לחשוב אם יש לכם צורך בזה. להשתוקק לבורא, זה אומר להיות דומים לו כלומר לרכוש כל פעם תכונת השפעה ואהבה לזולת, גדולה יותר.

מתוך תכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 2.10.2017

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest