דף הבית / קבלה ומדע / למצוא את מחשבת הבריאה

למצוא את מחשבת הבריאה

שאלה: האם חכמת הקבלה עושה עם האנשים, בדיוק מה שהפיזיקה או הכימיה עושה עם החומרים? באותו הדיוק, באותה הצורה? האם יש חוקים וכללים ברורים?

תשובתי: בצורה מדויקת מאד. זה הרי אותו החוק, אין לנו שום חוק חדש בעולם הזה, אלא רק חוק האיזון בין הכוח החיובי והכוח השלילי. בין הכוח הנותן והכוח המקבל והאיזון ביניהם.

בעקרון, כדי לעשות שינוי או לגלות משהו חדש, הפיזיקאים מנסים להגיע כל הזמן לאנרגיה גדולה יותר כדי שיתגלה דבר נוסף באינטראקציות בין החלקיקים. כך גם בחכמת הקבלה, אנחנו מזמינים את "הכוח החיובי" שנקרא כוח האור, וכשאנחנו רוצים להתחבר יחד יותר חזק,  אנחנו מזמינים את כוח האור להופיע בינינו ביתר עוז. כמו בפיזיקה, שבמאיץ החלקיקים מוסיפים עוד ועוד כוחות כדי לחלק אטום ליותר חלקים, ואתה צריך לכך יותר אנרגיה. כך גם בחכמת הקבלה, אתה מזמין אנרגיה יותר גדולה וחיובית, שתפצל את הרצון לקבל שלך בצורה רבה יותר ובתדירות גבוהה יותר ולחלקיקים קטנים יותר. ואז במספר החלקיקים ובמהירויות שלהם, יש לך רזולוציה יותר מדויקת לראות את התופעות בין האנרגיות החיוביות והשליליות, ואז ביניהם אתה לומד מה זה מחשבת הבריאה הנמצאת בין הכוח החיובי ובין הכוח השלילי. בהתנגשות, בחיבור ביניהם, כשאתה בוקע אותם, אתה משיג את מחשבת הבריאה. זה נקרא שאתה משיג את הכוח העליון, "הבורא".

שאלה: כשעושים את הניסוי הזה, האם ממש ניתן לראות, כמו שפיזיקאי רואה על מד האנרגיה שלו, כמה הוא עולה או היכן המקום של החלקיק ההוא, והאם שני חלקיקים ייפגשו או לא?

תשובתי: בטח, זה כתוב בכל ספרי המקובלים. אלו הן רמות אנרגיה: שורש, א', ב', ג', ד', "יורד" ו"עולה", "עושה ביטוש", "הכאה", "חיבור" ו"זיווג" בתוך הרצונות בינינו. מה זה בני אדם ברוחניות? אין בני אדם פיזיים, אלה אוסף של כוחות חיובים ושליליים שנותנים לך איזו דמות, כאילו שזה האדם. זה סך הכול אוסף של כוחות חיוביים ושליליים בדרגת החי, שנמצאים באיזה התקשרות כזאת שקוראים לה "מטבוליזם", וכך הם קיימים בצורת האנרגיה.

המקור של אותה האנרגיה הוא האור, האור העליון, כוח ההשפעה, ומזמינים אותו ממרכז הקבוצה. במידה שיודעים להתחבר עם האחרים, אז מזמינים את הכוח העליון, ועל ידו מתחילים לשנות את הכול. אפשר לשנות את העולם, אין שום דבר שעומד נגד הכוח העליון.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חכמת הקבלה ומדע", 2.5.2014

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest