דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / למען הצלת הנערים החטופים

למען הצלת הנערים החטופים

שאלה: האירוע עם שלושת הנערים החטופים זעזע את כל המדינה. האם יש לנו איזו שהיא אפשרות להשפיע על האירועים האלה?

תשובתי: כל הצרות הן תוצאה מחוסר חיבור מספיק שלנו. אם עָם ישראל היה מחובר בהתאם ל"רשימות" שמתגלות, אז אף אחד לא יכול היה להסב לנו שום נזק. אפשר היה לשחרר את הצבא ולשלוח את כולם לבתיהם.

אם אנחנו נשיג חיבור בעוצמה מספקת בינינו, אז מעלינו תופיע כיפת אור הגנתית שתנהל את הכול. לא יהיה לנו מה לעשות בעצמנו.

וכל עוד בינינו אין חיבור ואיחוד, אז כדי להשלים את החיסרון הזה אנחנו צריכים צבא, פוליטיקה וכולי. אבל זה מפני שאנחנו לא הצטיידנו באור כמגן, ולכן אנחנו צריכים כל מיני הגנות חומריות. הבעיה היא בחוסר חיבור בלבד, לכן חוטפים את הילדים שלנו ועוד כל מיני דברים.

צריך לראות את כל המערכת כדי לדעת בדיוק מה קרה. אבל אם אתה מכיר את המערכת, אז ברור לך מה יקרה בעתיד, כי הכול כפוף לחוקים ברורים ומדויקים. הדבר היחיד שאפשר לעשות, זה ללכת לפנים משורת הדין, על ידי הוספת והגדלת החיבור. אין לנו שום אמצעים אחרים וגם לא צריך יותר שום דבר.

במערכת הזאת אין יותר אמצעים אחרים שמסוגלים להקל על המצב ולתקן אותו חוץ מחיבור העָם. החיבור ממומש על ידי המאור המחזיר למוטב, וניתן למשוך אותו על ידי צעקה בלב שלך, בבקשה לחיבור, כדי לעשות נחת רוח לבורא.

האמצעים ברורים וצריך רק לממש אותם, ורק בהם לראות את ההצלה. וכך אנחנו בפועל נתחיל להעביר את כל ההנהגה מדרך של ייסורים לדרך של תורה, דרך של אור.

ועד אז אנחנו יכולים רק לצעוק ולהתלונן: "למה הם יצאו לרחוב בחושך! האם הם לא ידעו שאסור לתפוס טרמפים!". אפשר לצעוק עד מחר, אבל זה חסר תועלת, כי הכול מסודר בהתאם למערכת העליונה שלא עשינו בה תיקון נכון בזמן. והילדים לא אשמים, אם הם לא היו יושבים באוטו הזה, אז היה קורה משהו אחר.

בדרך כל שהיא הקלקול הזה היה מתגלה במערכת ויוצא החוצה כצרה אחרת. והסיבה היא רק מחוסר החיבור שלנו.

מתוך שיעור על מאמר "הערבות" של בעל הסולם, 16.06.2014

ידיעות קודמות בנושא:
לסלק את הצרה מהנערים החטופים
התגלות האינטגרליות של העולם
חוסר ההתאמה בין שתי המערכות

One comment

  1. תודה: סכנת שמד של עם ישראל היא כוונה מטרתית מהשם לקרב את עמו לתיקון הרוחני ( עמי אתם שותפים) , להיות כאור לגויים , אנו אוחזים בברז , להעביר להם חיות רוחנית . שנאת אומות העולם לישראל , זהי הרגשה תת הכרתית , בל נחייה באשליות לעתיד טוב יותר . רק בזרוז הזמן לפני שהמכה תגיע (באחישנה) עשוי להביא את ישועת השם כהרף עין .ברוכים תהיו:בהצלחה …

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest