דף הבית / המשבר ופתרונו / למנוע משבר עולמי

למנוע משבר עולמי

שאלה: הרבה פעמים אני שומע מ- 99% מהאוכלוסייה, שהכול מובן להם, אבל אין רצון לעסוק בשיטה האינטגרלית. מה הסיבה לכך?

תשובתי: זה סימן שאין להם בעיות. הרצון הוא זה שמניע אותנו. אם אין רצון, אז אין מה לעשות, לא תוכל לקנות אותו בשום מקום. רק אם לאדם תופיע סביבה טובה (חברים, ידידים, שכנים), הם יכולים להדביק אותו בהשקפות ובהתעניינויות שלהם. בכוח לא תשיג שום דבר.

מצד שני, העולם מתקדם מהר מאוד לנפילתו, שכבר לא ניתן לעצור אותה. הוא כמו מטוס, נכנס לסחרור, ואין מזה מוצא, העולם הופך לבלתי נשלט. כבר כולם מודים בזה, אבל עדיין לא מורגש בבירור. מתקרב משבר כולל של הציביליזציה, כאשר יהיה ברור, שהאנושות כבר לא יכולה לנהל את עצמה, הכול יתחיל להתפורר.

בשנות ה- 90 של המאה שעברה משבר דומה קרה בשטחה של ברית המועצות לשעבר, כאשר הכול החל פתאום להתפורר, אי אפשר היה להיאחז בשום דבר ולא לנהל כלום. מצב זהה יהיה בכל המדינות המפותחות בעולם. ובמדינות הפחות מפותחות יהיו מהפכות ומהומות ופרעות מצד העם.

במדינות שונות זה יתבטא באופן שונה: איפה שהוא בעזרת נשק, איפה שהוא ללא נשק, איפה שהוא ינפצו חלונות ראווה וסתם חלונות, ובמקומות אחרים פשוט יצעדו, יצאו להפגנות מחאה, אבל הכול ילך לקראת זה. אני חושב שהדברים הללו יתגלו מהר מאוד.

השלטונות ינסו איך שהוא לכבות את זה על ידי חלוקה של ארוחות חינם, מכירת וודקה זולה, מתן תוקף חוקי לסמים קלים, אבל זה בכל זאת לא יעזור. קיימת תוכנית תיקון, ולא ניתן לברוח ממנה. אז יגיע הזמן של העבודה הרצינית שלנו עם ההמונים.

מתוך שיעור בנושא "קבוצה והפצה", 21.10.2013

ידיעות קודמות בנושא:
ידע לעולם
מזווית ראייה חדשה
משבר: בחיפוש אחר הפתרון

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest