דף הבית / קבלה לעם / קבלה למתחיל / פוסטים נבחרים / למנוע אינתיפאדה שלישית, חלק ד'

למנוע אינתיפאדה שלישית, חלק ד'

פעם, בימי בית המקדש הראשון, עָם ישראל היה בכזה גובה, שהיה מאוחד לאחד שלם. ואחר כך אנחנו נפלנו מהגובה הזה והתפזרנו בין אומות העולם.

במשך זמן הגלות אנחנו התערבבנו עם עמים אחרים, ספגנו לתוכנו את הרצונות שלהם, את האגו שלהם. ואם אנחנו עולים עכשיו שוב בעצמנו לאותו הגובה, הוא כבר יהיה פי 125 פעמים גבוה יותר מהפעם הקודמת.

זה כבר לא יהיה הקמתם של בתי המקדש הראשון והשני, אלא יהיה "בית המקדש השלישי". כי הוא יכלול בתוכו את האגו של כל האנושות שנמצא בתוכנו. במטרה זו ישראל יצא לגלות. ואם אנחנו נבצע עכשיו את המשימה הזאת, אז בזה נסיים את כל התיקון של העולם. לעולם אין בחירה חופשית, הכול תלוי רק בישראל.

אין מה לחכות שמישהו יבצע את השינויים, אף אחד אינו מסוגל לבצע את זה, לא אבו מאזן, לא קרי, לא אובמה ולא נתניהו. "לב שרים ומלכים ביד ה'", וגם בידיים שלנו. ולכן, דווקא עָם ישראל חייב להבין את זה ולממש את האיחוד והחיבור בתוך עצמו.

ורצוי שהוא יספר לעולם כולו על מה שהוא עושה. אז כל העולם יבין, למה הוא שונא דווקא את ישראל, בזה שמאשים אותו בכל הצרות שלו ומרגיש את עצמו תלוי בהם. צריך להסביר את זה לכל העולם, לכולם!

ואנחנו נראה כיצד כולם פתאום יבינו למה הם שונאים אותנו ולמה הם תלויים בנו. זה יפתור את כל הבעיות. ואז אומות העולם יבואו ויעזרו לנו להשיג את האיחוד הזה. לא רק שלא תהיה שום אינתיפאדה, אלא בכלל בשום מקום לא יופיעו שום ויכוחים, עימותים, שום רצון רע זה כלפי זה. כל העולם ישיג הרמוניה מוחלטת, החל מהתינוק הקטנטן ועד לכל האנושות הגדולה.

זה תלוי רק בנו! אבל אם אנחנו לא נעשה את זה, אז העולם ייסוג יותר ויותר מהצורה המושלמת ומהרמוניה, מהספירה העגולה הנפלאה, שכתוצאה מזה, אנחנו נסבול יותר ויותר חזק. אז זאת כבר לא תהיה סתם אינתיפאדה, אלא מלחמה כלל עולמית נוראה, שמתוארת אצל הנביאים. חס וחלילה, שלא נגיע לזה.

לכן, בזמן שקוראים את החדשות האחרונות על פעולות הטרור שהתרחשו, צריך לפי הסימנים האלה להבין, עד כמה רחוק נמצא העָם שלנו בינתיים מהמצב המתוקן. כי הכול תלוי רק בנו.

שאלה: איזו מסקנה עיקרית ניתן להסיק מכל האמור?

תשובתי: עָם ישראל, תתעורר ותתחיל לבצע את המשימה, את השליחות שהוטלה עליך! בואו נעשה את החיים שלנו ואת חיי כל העמים נפלאים וטובים.

אני כבר לא אומר, זה מובן, שבדרך כזאת אנחנו נשיג מטרה יותר נעלה – נגלה את הכוח העליון ונראה איזה תענוג אנחנו גורמים לו. זה מיועד כבר לאנשים מתקדמים. אבל אנחנו מסוגלים לבצע את המשימה הזאת, כאן ועכשיו, בהתאם לְמה שכותבים המקובלים, בהתאם לחכמת הקבלה, שהתגלתה על ידי אדם, אברהם, משה, רשב"י, האר"י, בעל הסולם.

מתוך התוכנית "חיים חדשים", שיחה מס' 453, 13.11.2014

ידיעות קודמות בנושא:
למנוע אינתיפאדה שלישית, חלק ג'
למנוע אינתיפאדה שלישית, חלק ב'
למנוע אינתיפאדה שלישית, חלק א'

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest