דף הבית / המשבר ופתרונו / למנוע אינתיפאדה שלישית, חלק ג'

למנוע אינתיפאדה שלישית, חלק ג'

מאותו הרגע שבו התגלתה חכמת הקבלה, שניתנה לקבוצת אנשים שנקראת "עָם ישראל", העָם הזה הפך להיות אחראי על כל מה שקורה לאנושות ולכל הטבע בכלל.

ישראל אחראי לכל התהליך של ההתפתחות הכללית, לכך, שכל הטבע, בהתקדמותו למטרה הסופית, יעבור כל פעם מצבים מושלמים.

ואם ישנו איזה עיוות והצורה הזאת כבר לא מושלמת, אז ישראל הוא האשם. ואז הוא נאלץ להרגיש על עצמו השפעה חזקה יותר של הכוחות שמעוררים אותו, שמאלצים אותו להתעורר ולהחזיר את האנושות למצב של הרמוניה.

מנקודת מבט זו צריך להסתכל על כל הבעיות, במיוחד של זמנינו, ובכלל, על כל אירוע שבהיסטוריה. צריך להבין, שכל האינתיפאדות והאנטישמיות שהתפשטו בכל רחבי העולם, נובעות מהפיגור שלנו, מהשתתפות לא מספקת בתהליך התפתחות העולם.

אנחנו כבר מזמן היינו צריכים להתחיל באופן מעשי למשוך את כולם לחיבור ולאיחוד: קודם כל את עָם ישראל עצמו, ואחר כך את כל האנושות. אנחנו היינו צריכים לעזור לאנושות להפוך להיות יותר מאוחדים ומחוברים, יותר קרובים לצורה המושלמת הסופית.

שאלה: למה אתה חושב שאנחנו נמצאים בפיגור?

תשובתי: רואים את זה לפי אותו הלחץ שמופעל על עָם ישראל. עָם ישראל, זה מדד ברור. אם ישנה התפרצות של אלימות, זה אומר, שאנחנו מאחרים בתיקון שלנו. על ידי הפיגור שלנו, הסירוב להביא את כל המערכת להרמוניה בכל רגע, אנחנו בעצמנו מזמינים חוסר איזון של הכוחות החיוביים והשליליים, שלא יכולים לקבוע את האיזון ביניהם.

וכל האנושות נמצאת באמצע, בין הפלוס והמינוס האלה, בין היצר הרע והשפעה, הבורא. ולכן הלחץ פועל ומשפיע על האנושות כולה ודרכה על עָם ישראל. כי דווקא ישראל חייב להביא את כל השאר לצורה המושלמת.

לכן כואב לי לראות את התפרצות הטרור, אבל אנחנו צריכים להבין, שרק אנחנו אשמים במתרחש. כל אומות העולם רק מבצעים הוראות של כוחות הטבע. אין להם בחירה חופשית והם אינם קובעים שום דבר. לכן אנחנו לא יכולים לצפות מהם שהם יתקנו את המצב.

זה שגוי מהשורש, מהיסוד, לקוות שהאמריקאים או האירופאים יוכלו לכונן שלום על פני כדור הארץ שלנו, או שהערבים עצמם ישתנו פתאום. צריך לחשוב רק על איך אנחנו, ישראל, ניקח תחת שליטה ופיקוח על כוחות הטבע ונסדיר את הקשר בתוך העָם שלנו.

לא נדרש מאיתנו לכונן יחסים עם אף אחד: לא עם ערביי ישראל, לא עם השכנים הערביים ולא עם האו"ם. אנחנו לא צריכים לחשוב על אחרים כדי לבצע את העבודה שלנו. העבודה הזאת מתנהלת ונעשית בתוך עָם ישראל. אבל באותה מידה שאנחנו נתקשר בפנים בינינו, כוח השלמות הזה, האיחוד, החיבור, האהבה, יישפך דרכינו לכל העולם, וכל האנושות תתחיל פתאום להירגע ולהתחבר.

אז כל העולם ייצא מהמשבר הגלובלי שלו. ייפסקו כל הוויכוחים באו"ם ובכל העולם, כולם יירגעו ויתאחדו, יתחבקו. ישרור מצב נפלא וטוב, קומונה עולמית גדולה אחת. וכל זה תלוי בזה, כיצד עָם ישראל יכונן יחסים בתוך עצמו.

ההמשך יבוא…

מתוך התוכנית "חיים חדשים", שיחה מס' 453, 13.11.2014

ידיעות קודמות בנושא:
למנוע אינתיפאדה שלישית, חלק ב'
למנוע אינתיפאדה שלישית, חלק א'
הגיע הזמן להצדיק את המקדמה שקיבלנו

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest