דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / למוסקבה, להשגת האיחוד

למוסקבה, להשגת האיחוד

laitman_2010-11-09-11_6785-70.jpg

שאלה: כיצד ניתן להאיץ לפני הכנס במוסקבה, כדי לא להסתפק בכוח האנרציה של הכנסים הקודמים?

תשובתי: אנחנו עורכים את הכנס הזה באזור מאוד חשוב. רבים מתייחסים בזלזול למזרח אירופה, אך דווקא שָם שיטת התיקון קיבלה דחיפה חדשה להתפתחות. נוצרו שָם תנאים מיוחדים של מקום וזמן, שהולידו את צורת השיטה העכשווית, שאותה אנחנו רוצים היום ליישׂם.

לפחות מחצית בני האדם, שנמצאים בצורה פעילה במסגרות שלנו, יוצאים משָם. וזה לא מקרי, כי הרי מאות שנים בגלוי ובסתר פעלו שָם המקובלים הגדולים שנתנו לעָם חינוך רציני ביותר וקירבו אותו לרוחניות.  לכן חשוב מאוד להתכונן לכנס המיועד. כוח רב מסתתר גם שָם וגם בכל העולם דובר הרוסית. נקווה שנצליח להתלכד בצורה חזקה ולהוסיף עוצמה לאירוע הזה.

מצפים לנו שלושה ימים אינטנסיביים, שבעה שיעורים, כל מיני אירועים, אספות חברים וכולי. צריך בכל הכוחות להשתדל להיות יחד. ועל המשתתפים הוירטואליים להתחבר כמה שיותר לשידורים החיים.

הכנסים מזרזים מאוד את ההתקדמות שלנו. הנה גם אתמול היה ערב נפלא, המוקדש לחג השבועות. אנחנו הרגשנו, שהוא לא עבר לחינם, שהמסר שלנו חדר לתוך האנשים. השקענו כמות עצומה של כוחות ואמצעים, לא חשוב, זה היה שווה את זה. היה שָם איחוד,ליכוד, רצון להתאחד, להשתנות לקראת הרוחניות. אנחנו שמענו קטעים מכתבי בעל הסולם, ורב"ש, את המנגינות שלהם, זה משפיע מאוד חזק על ההמונים.

בעולם שלנו אין לנו אמצעים יותר יעילים ועוצמתיים מאלה. וגם אנחנו מדברים עכשיו ביתר פתיחות, בשׂפה פשוטה יותר. מופיעות מילים שבעבר לא מצאנו מפני שעדיין לא היו תנאים מתאימים. הן מופיעות כתשובה לדרישה הפנימית של האנשים.

כל זה משׂמח מאוד. אני מקווה, שזה יזמין שינויים גדולים ויעילים בעולם שלנו, ואנחנו נראה במשבר לא משבר, אלא מָקְפֵצה לאנושות הבאה. אנחנו עומדים היום על סף פרדיגמה חדשה של כל החיים שלנו. על זה כותב בעל הסולם, וזה כבר וודאי ומאושר על ידי מחקרים.

אז בואו נשתדל.

מתוך שיעור על מאמרו של הרב"ש, 07.06.2011

ידיעות קודמות בנושא:
לקראת הכנס במוסקבה
כנס = תאוצה
כוח הכנסים – לא ניתן להשוות את זה עם שום דבר אחר

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest