דף הבית / חכמת הקבלה / שורשים רוחניים / למה נגזר על אנשים טובים גורל קשה?

למה נגזר על אנשים טובים גורל קשה?

שאלה: למה לאנשים טובים, צדיקים, מוארים יש גורל קשה, הם עוברים כל מיני התנסויות הקשורות לנגיף הקורונה ואירועים דומים, ואילו כל מה שמתרחש בעולם לא משפיע בשום צורה על אנשים רעים.

תשובתי: העולם האגואיסטי שלנו הוא עד כדי כך מקולקל והמחשבה שלאנשים טובים צריך להינתן רק טוב, ולאנשים רעים רק רע, היא לגמרי לא נכונה. אם אנשים טובים, שכביכול שואפים לטוב, מקבלים לפעמים מכות גורל, זה טבעי לחלוטין. הרי כל העולם שלנו אגואיסטי ורע. לכן לא צריך לצפות ממנו למשהו טוב, במיוחד עכשיו כאשר אנחנו מתחילים להיכנס לשלב האחרון של התיקון שלנו שמלווה במגיפה. כעת יהיו כאלה תפניות שיתחילו ללמד אותנו כיצד לשנות את עצמנו בצורה נכונה, כדי להיות תואמים יותר ויותר לעולם האינטגרלי שמתגלה.

שאלה: האם אפשר איך שהוא להתכונן לזה, לעשות איזו עבודת הכנה?

תשובתי: עבודה מעשית, זו מילה טובה. ראשית אנחנו עוסקים בעבודה המעשית הזאת. העניין הוא שהאדם צריך להסתגל לעולם העתידי שמתחיל להיוולד עכשיו. לשם כך עלינו להיות פחות אגואיסטיים. לכן הנגיף הנוכחי ינער אותנו ויגרום לנו להיות אנשים אחרים לגמרי. מה גם שזה יקרה בשיטות שונות, גם גסות וגם עדינות, בהתאם לאופן שבו נגיב.

שנית, עלינו ללמוד על איחוד מעל לאגואיזם שלנו, בניגוד אליו, זה מאוד לא פשוט. הכול מתחיל מהשגת הטבע שלנו כרע ועם השתוקקות להשיג בינינו קשר נכון וטוב. אנחנו נכנסים עכשיו לכזה שלב שכוחות הטבע יחנכו אותנו בצורה רצינית מאוד.

מתוך תוכנית טלוויזיה "שיחות עם מיכאל לייטמן, דשה גורוד, פסיכולוג", 14.07.2020

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest