דף הבית / המשבר ופתרונו / למה מעבירים עלינו ביקורת?

למה מעבירים עלינו ביקורת?

שאלה: מפליאה אותי הכמות הגדולה יחסית של אלה שמעבירים ביקורת עליך ועל הארגון שלך…

התייחסותי: אינני מסכים איתך, אותי מפליאה הכמות הקטנה יחסית של אלה שמעבירים עלינו ביקורת. הרי אנחנו מספרים לעולם על מה שהוא שונא יותר מכל, על כך שהוא חייב להיפטר מהטבע האגואיסטי שלו ולרכוש טבע אחר, אלטרואיסטי. לא אלטרואיסטי מדומה שאותו אנו רואים מדי פעם בעולמנו, אלא אלטרואיסטי אמיתי שאין לו שום קשר עם הטבע האגואיסטי שלנו. האדם בכלל לא יכול לתאר לעצמו דבר כזה.

חכמת הקבלה נקראת "תורת אמת", ומדברת על אהבה כלפי בני אדם בלבד, בניתוק מלא מעצמך. עלינו להגיע למצב של אהבה לזולת על ידי השתוקקות עצמית או בכפייה. דווקא כעת מתחילה התקופה הזאת בהתפתחות האנושות, והארגון שלנו מכוון ליצירת התנאים להבאת כל האנושות למצב הזה. אבל למי נעים לשמוע על כך? לכן יש לנו כל כך הרבה מבקרים, ולמרות שהם אינם מבינים דבר בשיטה, המטרה עצמה מעוררת בהם שנאה. ואילו עלינו מוטל להמשיך ולגלות את מהותה של חכמת הקבלה לפי המקורות שלה לעולם כולו.

 

 

One comment

  1. …ועד שלא מבינים את הפסיכולוגיה הסמויה הזו, סביר שלא מעט אנשים ממוצעים והגיוניים (?) ברחוב יצדיקו את ההתנגדות הזו ויתייחסו לארגון ככת הזויה או ארגון מושחת שסוחט כספים ממאמינים תמימים וכיוצ"ב טיעונים חסרי שחר שמסתדרים עם "ההגיון הבריא" שלהם, כמובן יצרפו כהוכחה את סיפורם של מאוכזבים שהתייאשו ונפלטו במהלך השנים…

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest