דף הבית / המשבר ופתרונו / למה מאשימים את ישראל?

למה מאשימים את ישראל?

שאלה: כיצד אתה מסביר את הטענות של פלשתינאים ומחבלים שמופיעות בזמן האחרון, לפיהן היהודים הם אלה שמתכננים ומממשים פעולות טרור ושאר עיוותי הדין?

תשובתי: כל ההאשמות של ערבים נגד ישראל, על כך שישראל הורגת פלשתינאים לא חמושים, דוחפת אותם לטרור נגד כל העולם, חופרת מתחת למסגד אל-אקצה, שורפת בתים של פלשתינאים מסכנים למרות האמנות הבינלאומיות, הן כולן המשך של פעולות תוקפנות אנטישמיות טבעיות שהיו בכל הזמנים מבחינתם של אומות העולם נגד היהודים. באותה מידה שבה היהודים "גונבים" מאומות העולם, בכך שהם לא נותנים להן שיטה, אמצעי להשגת אושר, אומות העולם מרגישות הפסד ונזק שהיהודים גורמים להם ולעולם וההתנהגות האנטישמית שלהן היא התגובה לזה. לכן האירופאים וכל אומות העולם יתמכו יותר ויותר בצד הפלשתינאי, למרות שהם גורמים להרס. מכיוון שהיהודים לא מתקנים את העולם, הם כביכול מכוונים בעצמם את הפלשתינאים לפעולות טרור.

באופן כזה, הערבים מהווים "בובות על חוט" בידיהם של היהודים, ואילו היהודים, מסרבים לדעת את הסיבה האמיתית לשנאה כלפיהם מצד אומות העולם. להיפך, הם סבורים כי הם נתנו לעולם יותר מאשר כל אומה אחרת וכל האומות יחד. זה נכון, אבל לא זה מה שנדרש מהעם היהודי, אלא תפקידם הוא רק גילוי השיטה להשגת האושר, הנצחיות, גן העדן, המילוי!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest