דף הבית / אקטואליה / למה העולם מאשים את ישראל?

למה העולם מאשים את ישראל?

שאלה: ישראל נאבקת עם גל טרור גואה, אז למה כל העולם מאשים את ישראל?

תשובתי: אומות העולם מרגישות בתת-מודע, שכל מה שמתרחש תלוי בישראל. אם עם ישראל מתאחד, אז הוא מזמין איחוד של העולם כולו, ואז כולם מרגישים את עצמם טוב. ואילו על ידי הפירוד שלו, עם ישראל גורם לפירוד של כל האנושות, אשר ממנו לכל העולם נהיה כל כך רע, שבעולם מתחילות מלחמות, בעיות ואסונות. על זה כתוב בספר הזוהר, אז מה אפשר לטעון כנגד זה?

כל מה שמתרחש בתוך עם ישראל, מוקרן לכל העולם, אחד לאחד. אם ישראלים יתאחדו, אז יתאחד גם כל העולם וישנה את היחס שלו כלפי ישראל ליחס הטוב ביותר. אבל אם ישראלים מתרחקים זה מזה, אז כל העולם מתפורר ומתרחק מישראל, כך שמתחיל לשנוא אותנו. ישראל קובעת את מצבו של כל העולם, על ידי האיחוד או הפירוד. כי עם ישראל הוא חלק מיוחד של האנושות, שפעם בעבר קיבל את שיטת האיחוד שנקראת "חכמת הקבלה".

החכמה הזאת יושׂמה על ידינו בזמנים של בית המקדש הראשון והשני, אבל אחר כך איבדנו את האיחוד שלנו ומאהבת אחים נפלנו לשנאת חינם. זה התרחש לפני יותר מ-2,000 שנה, וכל השנים שעברו מאז אנחנו חיים בשנאת חינם הזאת זה כלפי זה, עד עצם היום הזה. דווקא בגלל זה נאלצנו לעבור דרך כל כך הרבה ייסורים: אינקוויזיציה, שואה, פוגרומים. וכל זה בגלל שאיבדנו קשר זה עם זה. על זה דיברו כל המקובלים, כל החכמים שלנו.

בשנים 1970-1950 כל העולם חוץ ממדינות ערב, התייחס טוב לעם ישראל. הוא קיווה שמכאן יתפשט לעולם איחוד טוב שמביא תועלת לעולם. הם ציפו שעל ידי בניית המדינה שלו, עם ישראל ישפיע באופן חיובי על העולם. אבל כשהעולם ראה שלא מדובר על שום איחוד בתוך עם ישראל, ואנחנו פועלים בצורה הפוכה, העולם הפנה לנו עורף. כי אנחנו היהודים, שונאים זה את זה.

שאלה: אבל העולם לא מגנה אותנו בגלל הסכסוכים בינינו, אלא בגלל העימות עם הפלסטינים?

תשובתי: אנשים פשוט לא יכולים להביע את זה במילים אחרות, מפני שבתת-מודע הם מרגישים שהכול תלוי בישראל. אנליסטים מעמיקים יותר, מביעים את הטענות האלה בצורה מדויקת יותר, ועל זה מורה גם התורההנרי פורד הידוע בהשקפותיו האנטישמיות, כתב על חובתו של עם ישראל להגיע לאיחוד נכון וטוב, כדי להעביר אותו לכל העולם. העולם שלנו אינו זקוק לכלום פרט לאיחוד טוב.

מתוך תוכניתי ברדיו 103FM בתאריך 25.10.2015

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest