דף הבית / אקטואליה / ישראל היום / למה אני שמח מהכפשות כלפיי

למה אני שמח מהכפשות כלפיי

שאלה: מאין נובעת השמחה מההכפשות עליך?

תשובתי: נכון, אני שמח מההכפשות עליי, ויש לכך מספר סיבות:

ראשית, הייתי מסורב עלייה לפני שהגעתי לישראל בין השנים 1972-1974 וראיתי איזו כמות גדולה של מידע על ישראל דלינו דווקא מההוצאות לאור האנטי ציוניות והאנטישמיות של ברית המועצות. מאחר ואנחנו קיימים בעולם אגואיסטי, האדם נמשך לרע, לשקר, להוצאת דיבה וכולי. מכאן, שאם חשוב לי מאוד להפיץ את הידע על חכמת הקבלה, שהוא חיוני להישרדות של העם היהודי, אז אני שמח להזדמנות כזאת אפילו כשמגדפים אותי. כי יחד עם זה מתגלה במקצת מהותה של חכמת הקבלה.

שנית, כל עוד האדם לא גילה את ״העולם העליון״, הוא עדיין תופס במושגים של העולם שלנו, שמנוגד לחלוטין לעולם העליון. וזה אומר, שהוא לא מסוגל בשום אופן להעריך בצורה נכונה לא את השיטות לגילוי העולם העליון ולא את הפרטים שלו. לכן לא פלא שהמקובלים שתקו אלפיים שנה. היום העולם הופך לגלובלי וזקוק להבנה של מערכת ההנהגה. את ההבנה הזאת ניתן להשיג רק מתוך גילוי של מערכת ההנהגה העליונה, וזה הנושא העיקרי של חכמת הקבלה. משום כך זה הכרחי, להסביר לכולם את ההכרחיות של גילוי חכמת הקבלה, כאמצעי היחידי להצלת האנושות, מבלי לשים לב להכפשות ולגידופים, בכל מקום שרק אפשר.

כמו כן, אף אחד בעולם לא העריך והוקיר את המקובלים הגדולים של המאה ה – 20 ״בעל הסולם״ והרב"ש. אבל לייטמן שנמצא בכל כלי התקשורת "ארגן להם מסע פרסום". מה גם, שאלה שנגד לייטמן, כבר אומרים שבעל הסולם והרב"ש הם מקובלים אמיתיים, ואילו לייטמן בכלל לא כזה. אני הרי לא העיקר, אלא בכך שמגדפים ומקללים אותי, הם מסכימים ונותנים תוקף חוקי למורים הגדולים שלי במעגלים שלהם. בנוגע אליי ולכתבים שלי, את זה נשאיר לתלמידים שלי ולדורות הבאים.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest