דף הבית / קבלה ומדע / טבע / למה אני צריך אלוקות בחיים?

למה אני צריך אלוקות בחיים?

laitman_2008-11-14_7127_70.jpg

שאלה: מילים כמו "אלוקות" או "כוח כללי של הטבע", לא מעניינות אנשים רגילים. כיצד ניתן לקשור הבנות גבוהות וגלובאליות אלה עם חיי האנשים במאה ה -21? לאף אחד אין נחיצות לא בכוח הכללי של הטבע ולא בגילוי כוח זה בתוכם או בכל מקום אחר.

תשובה: זה לא נכון. היום אנחנו נמצאים במצב, שבו כולנו תלויים זה בזה, כולנו כמו גלגלי שיניים המחוברים בינינו ונמצאים במערכת אחת בעימות עם הטבע הכללי. זו בעיה גדולה, ודווקא היא הסיבה לכל אותם המשברים שאנחנו מרגישים עכשיו. המשברים הללו לא חולפים, אלא מצטברים ויתגלו בעוצמה יותר ויותר חזקה.

לכן אדם שעדיין לא מרגיש את הקשר שלו עם כל העולם, עם כל האנושות ועומד כנגד הטבע, יגלה את הקשר או בעזרת ההסברים של חוכמת הקבלה או על ידי המכות.

אפילו לאדם "הקטן" ביותר, שעדיין אדיש כביכול למצב, לא תהיה ברירה אלא להכיר ביחס שלו עם אנשים אחרים, או שהוא נמצא בעימות עם הטבע או שהולך לקראת איזון עמו.

כל אדם יצטרך להכיר חוק זה, כי ללא ידיעתו הוא לא יוכל לתקן את חייו. האדם חייב לקחת בחשבון את המערכת הכללית, המחברת בין בני האדם, וחייב להבין שכל האנושות מחוברת הדדית. האדם חייב לדעת, שאין שום אמצעים מכאניים שעל ידיהם הוא יתקן את נשמתו. לאחר שישמע את ההסברים שלנו, שבקשר שלו עם האנושות תלויה הצלחתו, תלויים חייו, משפחתו, בריאותו, בטחונו, הפנסיה שלו, עבודתו וכו', הוא ישאל: "כיצד לממש זאת? כיצד עלי לתקן את עצמי?". אז כבר יהיה אפשרי להביא לו את שיטת התיקון.

ידיעות קודמות בנושא:
לכודים ברשת חוק הטבע
מסתבר שהמשפט כבר מתנהל
ידיעות נוספות במדור: משבר עולמי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest