דף הבית / המשבר ופתרונו / למה אנחנו משתמשים בסמים?

למה אנחנו משתמשים בסמים?

שאלה: כשאני מסתכל במבט רחב על האבולוציה של המין האנושי, אני לא מבין למה דווקא בדור הנוכחי הסמים הפכו להיות בעיה כל כך קשה?

תשובתי: בכל הדורות השתמשו בסמים, אבל היום אנחנו חיים בלחץ ובתחרות כזאת, שכל אחד רוצה להיות יותר מכולם ולא מצליח, ואז מרגיש פחות מכולם. לכן עלינו להגיע באיזושהי צורה לרוגע פנימי, ובלי סמים אי אפשר.

שאלה: מה עלינו להבין ביחס לשימוש בסמים?

תשובתי: היום אין לך מה לתת לאדם ששואל "בשביל מה אני חי, למה אני חי?" כדי להרגיע אותו, ולכן הוא מגיע למצב שהוא מעשן ומרגיע את עצמו. לאנשים אין היום תשובה לשאלה על מהות החיים, מטרת החיים, סיבת החיים, בעל כורחך אתה נולד, בעל כורחך אתה חי ובעל כורחך אתה מת. עם שאלות כאלה שאין עליהן תשובה, דבר לא יעזור ולכן אנשים פונים לסמים.

שאלה: השאלות האלה אמורות לקדם אותנו לאיזשהו מקום חיובי, או רק לגרום לכך שכל האנושות תהיה בסמים?

תשובתי: אני לא רואה פתרון מלבד השיטה של חכמת הקבלה שפותחת לנו עולם חדש. עלינו ללמוד על מהות החיים ומטרת החיים, על התהליך שאנחנו עוברים, בשביל מה ולמה? מה הסיבה שאנחנו נמצאים כאן על פני כדור הארץ? מה הכוח העליון, הטבע, רוצה מאיתנו? ללא שום קשר לדתות, אמונות ולכל ההבדלים בינינו. פשוט "מי אתה האדם, למה אתה חי, בשביל מה אתה חי, מה הצורך שלך בחיים?", וכן הלאה. עלינו לענות על השאלות האלה, ואם נענה נפתור גם את בעיית הסמים, אחרת לא נצליח.

 

מתוך התוכנית "מבט פנימי – אקטואליה בראי הקבלה", 29.3.2021

 

 

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest