דף הבית / המשבר ופתרונו / ללכת קדימה כיצורים פיקחים

ללכת קדימה כיצורים פיקחים

שאלה: השלב הבא בהתפתחות של האנושות, הוא מעבר לרמת תודעה חדשה לחלוטין. אולם זה חסר הגיון להניח, שכמות גדולה של שליטים ואנשי עסקים יעסיקו את עצמם בבעייתיות כזו. מה יסמל עבורם מעבר כזה?

תשובתי: אני חושב, שאם אנשים היו מקשיבים לחוקרי הטבע, אז הם היו רק מרוויחים מזה. זה שהם, כמו ילדים קטנים, מנסים לעצום את העיניים ולשחק בצעצועים שלהם, לא מביא וודאי שום תועלת, לא להם ולא לעולם, מפני שמתרחשת צבירה הדרגתית של פוטנציאל שלילי.

צריך להשתדל להסביר ולהפיץ את הידע הזה, לא נשארה שום ברירה אחרת. בסופו של דבר, בכל זאת ישמעו אותם. עוד מכה אחת, ועוד אחת, ובסופו של דבר, איפה שהוא באמצע הדרך, בהתקדמות בין הייסורים לתודעה, אנחנו בכל זאת נחליט שזה מספיק, אנחנו כבר צריכים ללכת קדימה כיצורים פיקחים.

אבל לסגור את העיניים לגמרי ולא לשים לב לזה שאנחנו הולכים במגמה הפוכה לגמרי לטבע, יכולות להיות לזה השלכות חמורות.

המפתח לשיתוף פעולה הדדי בין בני אדם, זה היחסים שלהם, שבהם אנחנו צריכים ליצור מערכת מקבילה לטבע. לכן, לאיש עסקים שמנהל חברה ומשפיע על המערכת של הפעולה ההדדית של בני האדם, אני הייתי מציע לפחות שעתיים בשבוע לערוך קורס של החינוך האינטגרלי אצלו בעסק.

חייבים לספר לעובדי המפעל על המערכת האינטגרלית של התלות ההדדית, של התמיכה ההדדית, כיצד היא מספקת לאדם מצב של ביטחון פנימי, של רוגע. והמנהל שלהם יראה עד כמה האנשים יתחילו לשתף פעולה בצורה הרבה יותר טובה, יפסיקו לשים "מקלות בגלגלים", תופיע אצלם מוטיבציה, הם יתחילו להסכים מהר יותר ביניהם, להגיע לפתרונות משותפים. כי כולם הרי יודעים, עד כמה חוסר אמון, חוסר רצון, בולמים את תהליך הייצור.

והמוטיבציה תהיה קשורה לזה, שאנחנו נתחיל ללמד אנשים להתייחס בצורה נכונה זה לזה. והם פתאום יגלו בתוכם כוחות עצומים, טוב לב, שיתוף פעולה נכון, הבנה הדדית בפתרון כל סוגי הבעיות. יצטמצמו ההיעדרויות עקב בעיות משפחתיות, מחלות, אנשים יהיו יותר פעילים, יותר בריאים, יותר ידידותיים. בואו נתחיל, נעשה סריקה במשך יום עבודה ונראה מה יקרה בעוד חודש, חודשיים.

מתוך התוכנית "דרך הזמן", 17.03.2013

ידיעות קודמות בנושא:
עתידו של העסק המודרני
בשביל מה איש עסקים צריך כסף?
מפעל עם מבט לעתיד

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest