דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / לידה של קבוצה אחת יחידה

לידה של קבוצה אחת יחידה

שאלה: למה אתה מתכוון במושג "קבוצה"? האם זה אנשים שכל הזמן סובבים אותנו: משפחה, חברים?

תשובתי: קבוצה, זה חבורת אנשים שיש להם מטרה אחת, תוכנית אחת. הם מחסלים ביניהם כל מיני אי הבנות ופועלים כמו אגרוף אחד, שכל האצבעות שלו הן שונות אבל מתחברים יחד לכוח אחד ויחיד.

הקבוצה שלנו, בנוסף לזה, צריכה להיות בעלת תכונה מסוימת. אם יש לה מטרה משותפת, אז היא מתאספת יחד כדי לייצר אנרגיה להשגת המטרה הזאת. את האנרגיה הזו יכול לתת רק האור, ואת האור לצורך התקדמות קדימה אנחנו יכולים לקבל רק בעזרת הערבות.

כלומר, כאשר אני לוקח רצונות של אחר ורוצה לתקן ולמלא אותם אז אני דומה לאור, הוא מאיר בתוכי ואני נכלל בקבוצה כמקור האור, אף על פי שמקבל אותו מתחנת כוח עליונה, מפני שרוצה למלא את האחר.

אם כולנו פועלים באופן כזה, אז אנחנו הופכים להיות מקושרים בערבות הדדית ומתקדמים למטרה משותפת. בכל מדרגה של ההתקדמות הרוחנית הערבות שלנו גדלה, אנחנו מקבלים יותר אור שמחבר אותנו בצורה הדוקה יותר ואנחנו מתקדמים קדימה. זה נקרא "קבוצה".

אני חושב שאנחנו כבר התחלנו את הפעולה הזאת ובאמת התחלנו להרגיש שבזה טמון יסוד ההצלחה שלנו. מקודם חלק מאנשים הבין את זה וחלק לא כל כך. עכשיו אנחנו "סירקנו" את כולם במסרק אחד, למידה אחת, לסגנון אחד. עכשיו כולנו יישרנו קו, אנחנו יודעים ומבינים את אותו הדבר. זה מאוד חשוב, מפני שעכשיו לכולם תהיה הבנה זהה של החומר, של המטרה, של התנועה.

זו הייתה הבעיה הכי גדולה עבור כולם, מפני שקיימות אצלנו הרבה קבוצות שמרוחקות זו מזו, וזה מצד אחד יצר הזדמנות פוטנציאלית גדולה להתקדמות קדימה, אבל מצד שני, כל הקבוצות היו ברמות שונות ולא הבינו זו את זו.

ואילו עכשיו אנחנו עשינו את זה לאחד יחיד שלם והפכנו באמת לקבוצה אחת גדולה.

מתוך שיעור בשפה הרוסית, 07.02.201

ידיעות קודמות בנושא:
הפיכת אוסף של אנשים לקבוצה
הקבוצה כאובייקט רוחני
מה זה "קבוצה"?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest