דף הבית / משבר עולמי / תפקיד ישראל / לחזק את ההסברה הישראלית

לחזק את ההסברה הישראלית

הערה: במבצע "שומר חומות" קרה משהו חדש בתחום ההסברה, אנשים מכל העולם ניסו להסביר את מה שהתרחש כאן והביעו דעה נגד ישראל, והיו גם כאלו שהביעו דעה בעד ישראל, ומאוד ברור שדווקא המתנגדים הצליחו הרבה יותר.

תגובתי: נכון, מפני שאין לנו הצדקה גשמית להיות כאן על האדמה הזו, להגן על עצמנו ולא לצאת מכאן.

שאלה: מהי ההצדקה?

תשובה: אם אנחנו חיים מבלי להביא לאנושות דוגמה לחברה אנושית חדשה שחיה בחיבור, אז המקום הזה לא נועד עבורנו. אנחנו עם עם מטרה, מטרת הבריאה. לכן אם אנחנו מתקדמים לקראת המטרה, אנחנו מושכים אחרינו את כל האנושות, וכולם יסכימו וילכו איתנו. אבל אם אנחנו לא פועלים כך, אז אין לנו כלל הצדקה להתקיים כאן.

שאלה: כיום ההסברה שלנו מתבססת על כך שטבחו בנו ולכן באנו לפה, בנינו מדינה ואנחנו מנסים לעשות שלום ומוכנים לחיות בדו-קיום. אבל זה לא עובד. מה צריך להוסיף? מה הסיפור שעלינו לספר לעולם היום?

תשובה: אף אדם בשום מקום לא מעוניין לחיות איתנו בדו-קיום. הגענו לכאן, הזזנו את הערבים ואמרנו להם "בואו נחיה כאן בדו-קיום", למה שהם יסכימו לזה? כל זמן שאנחנו לא מבצעים את הייעוד הרוחני שלנו, לא יעזור לנו שום דבר, משום שהגענו למצב שהעולם דורש מאיתנו רק את זה. לכן אין טעם שוב ושוב להצדיק את מדינת ישראל ולדבר על כך שאנחנו לא מצליחים או כן מצליחים, זה לא חשוב. או שאנו עושים את מה שעלינו לעשות, או לא.

שאלה: אם נעזוב את נושא הדו-קיום, את זה שמגיע לנו לחיות כאן בארץ, מה עלינו לספר לעולם?

תשובה: עלינו לספר לעולם לשם מה אנחנו קיימים.

שאלה: האם יאמינו לנו?

תשובה: אני מדבר על מה שעלינו לעשות, אני אפילו לא שואל אם יאמינו או לא יאמינו. אני צריך לעשות מה שעליי לעשות.

 

מתוך ישיבת כתבים, 30.05.2021

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest