דף הבית / קבלה לעם / יהדות וקבלה / הדת בראי הקבלה / לוחמים מאוגדים בדרך לאיחוד האירופאי

לוחמים מאוגדים בדרך לאיחוד האירופאי

הודעה חדשותית: "על מפת אירופה מתרחש עכשיו דבר נורא. זרם הפליטים, 90% מתוכם הם לא סורים אלה מוצאם מ-25 מדינות שונות. אבל כל כלי התקשורת מכנים אותם דווקא פליטים סוריים, כדי לעורר רחמים וחמלה, רצון לעזור, לקלוט, לאמץ.

רוב האנשים האלה, הם לא פליטים ולא סורים. התקשורת כך מכנה אותם, משום שהיא כפופה ונשלטת על ידי אמריקה והאיחוד האירופאי שנמצא תחת שליטה אמריקאית. אלה הם לא פליטים אלא לוחמים, סוס טרויאני של צבא הפלישה. ראשית, האנשים האלה הם מוסלמים סונים. שנית, 90% מהם גברים, למרות שבאיסלם לא נהוג לנטוש את המשפחה. שלישית, 90% מהם הם בני 35 ומטה. יוצא, שגברים צעירים, בריאים וחזקים בורחים, נוטשים את משפחותיהם? לרובם יש טלפונים ניידים יקרים. לעיתים מוצאים תמונות וסרטונים בהם הם לבושים במדים ואוחזים בנשק. אלה אנשים עם ניסיון לחימה. וכעת הם נכנסים לאירופה תחת מסווה של מסכנות ואומללות. כל האנשים האלה משאירים את המסמכים שלהם בארצם, ונכנסים דרך גבולות של האיחוד האירופאי ללא מסמכים. כמעט כולם עוברים דרך טורקיה. וטורקיה היא מדינת משטרה, שם נשמר החוק והסדר בצורה נוקשה. הנתיב שלהם עובר דרך הבירה אנקרה, דרך בוספורוס או אנטליה, שאי אפשר לחצותם סתם כך, במיוחד בזרמים עצומים כאלה. כלומר, בעזרת שוטרים ומשמר הגבול, טורקיה מסייעת לתהליך הזה כך ששולחת אותם בקבוצות לאירופה. לפי המידע של המודיעין הסורי, אמריקה אוספת מ-82 מדינות, את הלוחמים האלה, מכינה אותם במחנות בלוב, כדי שהם יהיו לוחמים מוכנים. מהמחנות של הפליטים האמיתיים, טורקיה בוחרת רק את המוסלמים שדרושים להם. בשום מקום אין נוצרים, למרות שבטורקיה לבדה יש יותר משני מיליון פליטים נוצריים. לא ברור מה קרה ל-2.5 מיליון נוצרים, אבל אף אחד מהם לא נמצא באירופההם רוצים ללכת רק לגרמניה, זה מורה בבירור על כך שזה מאורגן ומנוהל. כל ה"פליטים" שילמו עבור הופעתם בבולגריה לא פחות מ-3,000 יורו, ויש להם בכיסים קרוב ל-12 אלף דולר או יורו. אלו לא אנשים עניים שבורחים מזוועות המלחמה, מממנים אותם בצורה נדיבה. לאירופה הנוצרית, נוהר קהל עצום של מוסלמים סונים, סלפים וווהאבים. לא באים נוצרים, עלווים, שיעים ולא ענפים אחרים של האיסלאם. למה הם לא מבקשים מקלט בירדן, בערב הסעודית, מדינות המתאימות להם מבחינה תרבותית, אתנית ודתית? לא! הם צריכים את אירופה. זוהי רק ההתחלה, הם מכשירים את המקום לצבא הכיבוש – דעא"ש".

מה אני אגיד? קונספירציה? תוכנית של ארה"ב או רוסיה להשמדת האיחוד האירופאי או אירופה בכלל? אנחנו רואים את זה כיישום של תוכנית הבורא, על שליטת האיסלאם באחרית הימים של העולם (האגואיסטי) שלנו, כפי שמנובא במקורות שלנו. אחר כך תתחיל תקופה של שינוי, כל מה שנכתב לפני אלפי שנים מתחיל להתגשם גם לפי הסדר וגם לפי הזמן…

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest