דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / להתקדם בצורה יעילה

להתקדם בצורה יעילה

שאלה: איזה יחס עלינו לבנות כלפי העבר, ההווה והעתיד, כדי להתקדם בצורה יעילה ומקסימלית בלימוד חכמת הקבלה ובחיים?

תשובתי: מצד אחד זה פשוט מאוד מצד שני זה מורכב. זה פשוט כי האדם צריך לתאר לעצמו את כל האנושות, את כל העולם כאחד יחיד שלם, כמבנה אחד ויחיד שמנוהל רק על ידי כוח עליון טוב. כלפי הכוח הזה האדם רוצה שיהיה לו יחס של הזדהות, השתייכות אליו, האדם רוצה "להיכנס" לתוכו. ברגע שאדם משתדל להסתגל לכוח העליון, כלומר להביא את עצמו למצב של דבקות עם הבורא, אז מיד הוא יתחיל להרגיש את כל האנושות כמנגנון אחד ויחיד. בעיקרון כולם מסכימים שככל הנראה זה כך למרות שרק מדברים על זה, מה עוד הם יכולים לעשות? ואילו האדם שיעשה זאת, ידע, יראה, ירגיש, יבין, יחוש את זה, וגם יישם על ידי הפעולות שלו.

חכמת הקבלה נותנת לנו כלים כדי שנתערב בצורה נכונה בטבע. באותה מידה שבה אדם יכול לשתף פעולה באופן הדדי, בצורה נכונה עם הטבע העליון הנצחי המושלם והטוב שנמצא בקשר מוחלט עם כל החלקים שלו, הוא יגלה, יבין, ירגיש ויראה את המחשבה של העליון, את המערכת, את הנוסחה שלפיה הוא עובד.

שאלה: כיצד לקרב את העתיד שעליו אתה  מדבר?

תשובתי: לשם כך יש  קבוצה. אם אין לך קבוצה, עליך ליצור קבוצה כזו שבה אנשים ירצו להשיג מצב שבו הם כביכול מהווים אחד יחיד שלם וליישם אותו. אין זה אומר שעליכם להיות מקושרים פיזית זה עם זה, אתם פשוט צריכים לתמוך זה בזה על ידי תנועה משותפת שלכם לכיוון המטרה המשותפת, לדאוג לחיים הרוחניים זה של זה, מפני שבקבוצה כזו, החיים הרוחניים של כל אחד תלויים באחרים.

לכן, אם  נתייחס זה לזה מתוך השתתפות מלאה, התערבות טובה, בעזרה זה לזה, אז נתחיל להרגיש בתוכנו התגלות של הכוח הטוב או הבורא. אני מאחל לכם להרגיש זאת.

מתוך שיעור וירטואלי, 28.04.2019

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest