דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / להתמוסס בכוס של איחוד

להתמוסס בכוס של איחוד

בזמן הסדנה אתה צריך לתאר לעצמך שעכשיו אתה נמצא בתוך הנשמה שלך, ועשרה אנשים שיושבים איתך במעגל זה לא סתם אנשים, אלא כזה חיבור שיוצר כלי של הנשמה שלך. בכך שאנחנו מגלים כזה חיבור בינינו, אנחנו מקבלים חומר, רצון, כלי כללי משותף, שבו מתגלה האור.

הרצון והאור יחד יתנו לנו הרגשה של מדרגה רוחנית, שבה אנחנו נרגיש כוח מיוחד שבונה ומחזיק את המדרגה הזאת, כלומר את הבורא, שכולל בתוכו את כל הרצונות והאורות. את כל זה אנחנו צריכים לתאר לעצמנו בזמן הסדנה.

נשמה, זו ההשפעה ההדדית שלנו. אתה יושב במעגל שמורכב מעשרה אנשים וצריך לתאר לעצמך רשת של השפעה הדדית שמקשרת אתכם ביניכם. כל אחד מרגיש בה שהוא מבטל את עצמו ונכלל ברצון הכללי. אין אני, אתה או הוא, שמשפיע לאחרים, כולם משפיעים לכולם. עד לכזאת מידה שכל אחד נעלם לחלוטין ובמקום 10 אנשים ושדה ביניהם, נשאר רק השדה המקשר הזה, והאנשים כאילו נעלמים.

השדה הזה נקרא "כלי" רוחני, היחס שלנו, הרצון להשפיע זה לזה. ובהתאם לרצון הזה של ההשפעה ההדדית, מתלבש בו האור.

הרצון הזה של ההשפעה ההדדית נקרא "נשמה", והאור שממלא אותו נקרא "אור של נשמה", החיים שלה, כוח החיות, נרנח"י. לא קיימת מציאות אחרת! דווקא לתוך המציאות הזאת אתה כל פעם נכנס יותר ויותר עמוק ומתחיל להרגיש ששם נמצאת כל האנושות, כל הכוחות וכל היחסים. שם אתה מגלה את הבורא.

אתה הופך להיות בלתי מוגבל, מפני שקודם כל ביטלת את עצמך ויצאת לשדה שמקשר אתכם. דווקא בזה אתה מסיר לעצמך את כל הגבולות: לא בזה שאתה סופג לתוכך כמות בלתי מוגבלת, אלא בזכות זה שאתה נכלל באופן בלתי מוגבל באחרים וכאילו הולך שם לאיבוד.

הודות לכך אתה מתחיל להרגיש את כל הכלי הזה. וזה נקרא רצון להשפיע, שמקנה לך בעצם צורה אין סופית.

מתוך שיעור על איגרת של רב"ש, 24.08.2012

ידיעות קודמות בנושא:
הכול מושג בחיבור
במקום מיליארדים, אחד
משיגים איחוד

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest