דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / להרכיב את העולם שמפורק לחלקי חילוף

להרכיב את העולם שמפורק לחלקי חילוף

laitman_2008-12-07_6468.jpg

את הטבע הפנימי שלנו אנחנו בכלל לא צריכים לתקן. לא משנה מה אעשה עם עצמי, אני אשאר כמו שאני. לא קיימת מצווה לתקן את התכונות הבהמיות, הן אינן מפריעות. אני צריך רק לקבל את כוח החיבור במקום כוח הדחייה. זה הכול. אני צריך לעבוד רק על הדבק שמחבר בינינו, ולא על עצמי.

לכן כל העבודה שלנו מרוכזת בקבוצה, והכיוון יכול להיות רק לחיבור או לניתוק. ועל האדם עצמו בכלל אסור לעשות חשבונות כלשהם. ישנם אנשים רבים שיושבים ואוכלים את עצמם: "מי אני ומה אני, למה אני כזה?". בעבודה הרוחנית, לא מעניין אף אחד למה אתה כזה. גם לא את הבורא!

כולנו חלקים שונים של מנגנון אחד. האחד הוא גלגל שיניים, השני הוא מוט, השלישי הוא מסנן, הרביעי הוא משאבה, החמישי הוא גנרטור, וכן הלאה. כולם נשארים בפנים כפי שהם היו. צריך רק לחבר את כל זה למערכת אחת. ואילו אתה יושב ובוכה על מה שקורה בפנים עם המשאבה שלך. אל תדאג, היא בעצמה בסדר גמור. כל הבעיה היא רק שאתה לא מחבר אותה בצורה הנכונה עם כל שאר החלקים.

הכיוון הזה הפוך לחלוטין ממה שחושב העולם. לכן, כל העבודה היא בהשגת "ואהבת לרעך כמוך", שהוא הכלל הגדול שלפיו אתה צריך לכלול את כולם במכונה האחת, במערכת האחת.

מתוך שיעור על מאמר של הרב"ש, 17.02.2012

ידיעות קודמות בנושא:
בשייט על ספינת ה"איחוד"
חוקי החיבור בין הנשמות
להגיע לאגואיזם האמיתי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest