דף הבית / חינוך, ילדים / להרגיש את עצמי בריא

להרגיש את עצמי בריא

שאלה: במה קבוצות של אנשים עם מחלות מסוימות, שעוסקות בשיטה האינטגרלית, תהיינה שונות מקבוצות של אלכוהוליסטים אנונימיים או מאנשים שרוצים להפסיק לעשן או שנלחמים במשקל עודף?

תשובתי: הקבוצות האינטגרליות עובדות כדי להתחבר, הן עובדות על הדבר החשוב ביותר שיש לנו, כדי להשיג את הטבע העליון, את הנקודה העליונה של הבריאה. ואילו אלכוהוליסטים אנונימיים עובדים רק כדי להיפטר מהאלכוהול.

אנשים שעוסקים בשיטה האינטגרלית, מתאספים יחד לא כדי להיות בריאים, אלא כדי להרגיש את עצמם בריאים, ובפנים בתוך הבריאות שלהם, להתחיל להרגיש חיים חדשים. בזה אתה צריך למשוך אותם, מפני שסתם על ידי בריאות לא תמשוך את האנשים: "אני גם ככה בריא…".

כאן אתה מושך אותם בזה, שאתה אומר: "אתם מתחילים להרגיש חיים אינטגרליים חדשים לגמרי". כאשר האדם מתעלה מעל עצמו, מתחיל לתקשר עם האחרים, אז מופיעה אצלו הרגשת חיים מחוץ לגוף, מפני שהוא באמת מתחיל להתקיים מחוץ למעטפת הגשמית שלו. הוא יותר משתתף עם האחרים, ובאופן כזה מתחיל פתאום להרגיש, שחוץ מהחיים שלו יש עוד משהו.

מתוך שיחה מס' 4 בנושא "רפואת העתיד", 07.04.2013

ידיעות קודמות בנושא:
עלייה בכדור פורח של קשר הדדי
הבראה בזכות סביבה נכונה
שהגוף והנפש יהיו צעירים

One comment

  1. יניב רוט

    שלום לך הרב לייטמן שמי יניב רוט אני הייתי תקופה בקבוצה בחולון לאחר תקופה הרגשתי שינאה לקבוצה והיתנתקתי לצערי שרציתי לחזור ניתקלתי בשינאה מצד הקבוצה וגם שהגעתי לקבוצה בתל אביב הרגשתי מחוץ לתחום תגיד לי אתה איפה ואהבת לרעך כמוך וכך מיתנהגים לחבר שבעבר היה לו בעיות אני יכול להיתחבר לרוחניות בכל מקום אחר אבל אני ישמח אם פנייתי זאת תגיע לאוזניים מקשיבות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest