דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / להרגיש את כוח החיים

להרגיש את כוח החיים

כנס סנט פטרבורג, שיעור מס' 5

שאלה: איך אפשר להיות בהסכמה עם כל המצבים ויחד עם זה מכוון למטרה? איך אפשר למשוך באופן הכרתי את האור?

תשובתי: צריך להשתדל להרגיש את הנשימה הפנימית שמנהלת אותך. לכן היא נקראת "רוח", שכביכול נעה בתוכך ומנהלת אותך.

כדי להגיע להרגשה כזאת, אנחנו עוסקים בחיבור ואיחוד. מדוע החיבור נותן לנו אפשרות להרגיש את הרוח הזאת, את כוח החיים הזה שנע בתוכנו ומניע הכול מסביב, אבל אנחנו מרגישים רק את התוצאות ממנה? מפני שהתרחשה "שבירה" של החומר, הוא כאילו התפרק לחלקים, והרוח הזאת שמחזיקה את החומר אינה יכולה לזוז, אינה יכולה למלא אותו.

ההתפרקות של החומר מזמינה בנו ייסורים, חוסר חיים, שמורגשים יותר ויותר, אבל אנחנו יכולים לעשות ניסיונות לאיחוד וחיבור של הרצונות, כאילו שאוספים את הרסיסים האלה. אז אנחנו נאפשר לרוח הזאת, לאור הזה ("אור הנפש") לנוע ולהרגיש איך הוא מחייה אותנו, איך מחייב אותנו להיות בתנועה רגשית ושׂכלית.

בכך שאנחנו אוספים יותר ויותר את הרסיסים הללו, בכך שמתאימים אותם במדויק ביניהם, אנחנו נרגיש באיזה היגיון הם הולכים זה אחר זה, באיזה אופן מורכב השילוב של הרצונות השבורים שלנו, של ההרגשות שלנו. אנחנו נראה את עבודת האור בהרכבה, בתיקון, בהתאמה של כולנו לאחד יחיד שלם.

וזוהי ההשגה של הבורא, של 125 מדרגות ההשגה שלו. אבל הן כולן נובעות מזה, שאנחנו משתדלים להתחבר בינינו ובזה מזמינים השפעה גדולה של האור, של הרוח, שכבר יכולה לנוע אפילו דרך הפערים בין חלקי הרצון (החומר). זו כל התנועה שלנו זה לקראת זה, אנחנו אליו והוא אלינו.

מתוך שיעור מס' 5 בכנס סנט פטרבורג, 14.07.2013

ידיעות קודמות בנושא:
לחבר את המעגל הרוחני הראשון
כוח הקסם של האיחוד
מאור הנפש ועד אור היחידה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest