דף הבית / משבר עולמי / תפקיד ישראל / להעניק לאנושות מזון רוחני

להעניק לאנושות מזון רוחני

התפרסם מאמר דעה על ההתקדמות הטכנולוגית בפוריות העבודה. עד לפני כמאה שנים 90% מהאוכלוסיה עסקו בחקלאות והאכילו את כולם, כיום רק 5% מהאוכולוסיה עוסקת בחקלאות והם מאכילים את כל העולם.

השלב הבא היא התעשיה. אוטומציה של הייצור ושימוש בטכנולוגיות חדשות, הופכות כל יום אלפי מקומות עבודה למיותרים. היום המון אנשים עובדים במקומות עבודה שנשמרים, או אפילו נוצרים, במיוחד כדי לשלם משכורות לאנשים. הכול כדי שלא תהיה בטלה שתביא להפרות סדר ברחובות.

כדי לגייס אמצעים לאחזקת מקומות עבודה חסרי תועלת אלו, המדינות נזקקות לכל מיני תוכניות חוב, הן מוכרות משאבים טבעיים וכדומה. העיקרון של שכר תמורת עבודה הפסיק לעבוד, מסיבה זו הקפיטליזם הפסיק לעבוד ויוחלף על ידי כלכלת חלוקה מתוכננת, שאינה זקוקה לצבירה תמידית של צריכה.

כאשר מוצרים מיותרים יעלמו מהשוק, מוצרים שהומצאו רק כדי להגדיל את המכירות, ומהמוצרים החיוניים יסלקו את הטכנולוגיה של ההתיישנות המתוכננת, יהיה מספיק 10% מהאוכלוסיה כדי ליצור ייצור תעשייתי.

תשובה לשאלה מה לעשות עם כל יתר האנשים, תלויה בנטייה האידיאולוגית של מי שעונה. תשובה של פשיסטים: את המיותרים יש להשמיד. תשובה של הליברלים: את המיותרים להפוך לצ'יפים (כמו צ'יפ במחשב שלתוכו מכניסים מידע), למנוע גישה להשכלה, לכפות עליהם רעיונות של "חיים למען עצמי" וכך הם ימותו בהדרגה. תשובה של קומוניסטים: לא צריך להשמיד או לבודד על ידי תרבות מיוחדת.

נמצא, שאם האליטה שנבחרה מתוך האוכלוסיה, תשלים בעצמה את עצמה, בדרך של בחירה של אליטיסטים חדשים, אז היא תתנוון ותיסוג למטה מהאוכלוסיה הכללית. זהו חוק של התנוונות ונסיגה של האליטה שמעצבת את עצמה. אבל אם בוחרים אליטה ולא משלימים אותה, אז יהיה עוד יותר גרוע.

תמונת עולם פוסט-מדעית צריכה לאחד בתוכה ידע על העולם, כללי התנהגות והבנה. כתחליף לדתות בעידן המודרני באו אידיאולוגיות, וכתחליף לאידיאולוגיות צריך לבוא עכשיו באופן עקרוני משהו חדש. לחברה צריכה להיות תמונה כללית של העולם. המשימה העיקרית היא לא ניצול מועיל של אנשים שאין בהם צורך, אלא מציאת רעיון חדש, אותו העם שיעניק לעולם כזה רעיון, יקבל סמכות עצומה.

ואני אומר שיש עם כזה (עם ישראל), יש לו רעיון (חכמת הקבלה), הוא נלקח מהטבע ולכן הוא הרעיון היחיד הנכון. העם איבד את הרעיון הזה ולכן הוא נקרא ש"יצא לגלות", גלות מהרעיון. הוא צריך לגלות את הרעיון לעצמו ואחר כך גם לכל העולם. הכול הולך לקראת זה. רק שגילוי הרעיון הזה, סיגולו וקליטתו, יכולים להיות ארוכים ומלאי יסורים, ומצד שני הם יכולים להיות קצרים וקלים (דרך של אור). זה תלוי רק בנו, המומחים לחכמת הקבלה.

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest