דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / להימצא במוקד הרעש בזמן הנכון

להימצא במוקד הרעש בזמן הנכון

שאלה: מדוע השתתפות פיזית בכנס "קבלה לעם" העולמי חשובה כל כך?

תשובתי: הבורא נותן לאדם תנאים, ואם הוא נמצא במצב שאינו יכול להגיע, אז אלה התנאים שהבורא נתן לו. בהתאם לתנאים האלה צריך לדאוג להתחבר לכנס בצורה מקסימלית. יתכן שאין לך אפשרות להגיע פיזית או שאין לך משאבים לכך, אך חייב להיות תירוץ מאד רציני.  כלומר, במידה שנותנים לך אפשרות, כל השאר תלוי בך, אם אתה משתמש בה או לא. כל אחד שיערוך חשבון מדויק עם עצמו, אך דע לך שאין כאן חשבון כפול, אם זהו הדבר החשוב ביותר לאדם בחיים.

האדם צריך לבדוק את עצמו האם היה נוסע כדי להרוויח סכום עתק, לשפר את מצבו הבריאותי, או לעשות משהו שמאד חשוב לו. בהתאם לכך שיתחשבן. ללא ספק, אין עוד מקום שאפשר להגיע לכוח איחוד כזה כמו בכנס. אנחנו עורכים גם הרבה כנסים בחו"ל, אך הכנס הזה הוא הכי עוצמתי. אינני מתאר לעצמי שלאדם שחי בישראל לא תהיה אפשרות להגיע. שיכתוב לנו מה מונע בעדו להגיע ואנחנו נבחן זאת.

אם אדם גר בחו"ל זו יכולה להיות בעיה, ייתכן שהוא חי במדינה שמסוכן לצאת משם או אין לו את האמצעים לכך. במקרה כזה צריך לחפש איך מתחברים עם אנשים כמוהו במקום ולפחות לראות את השידורים יחד. על כל פנים הכרחי להתחבר עם מישהו. אם אין אף אחד, אז לפחות שיראה לבדו, אך אני מקווה שכמעט ולא יהיו כאלה. כל הפעולות שלנו והתיקון משמעותם בחיבור. המצווה היחידה היא להתחבר.

כיצד יתכן שאדם לא יבוא למקום בו עוצמת החיבור היא הגדולה ביותר שניתן להשיג. שלא יחפש תירוצים מדוע הוא אינו יכול לעשות זאת, כי מלמעלה בודקים רק דבר אחד: האם השתמשת בכל האמצעים שניתנו לך מלמעלה. לכן, נקווה שיתאספו בכנס הרבה חברים שלנו בתנאים האופטימליים לחיבור בכל המקומות, וכך נזכה לגילוי הרוחני.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "אהבת ה' ואהבת הבריות", 05.10.2010

ידיעות קודמות בנושא:
אנחנו מחכים לכולכם בנובמבר!
תחבר את עצמך לרשת הרוחנית
אל תפספסו את ההזדמנות!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest