דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / להיוולד במערכת של אדם הראשון

להיוולד במערכת של אדם הראשון

שאלה: מה ההבדל אם אני מממש את ה"רשימו" או שאנחנו מממשים אותו יחד?

תשובתי: אני מממש את ה"רשימו" הפרטי שלי כחלק מה"רשימו" של הקבוצה. אבל האור העליון מתחשב רק ב"רשימו" של הקבוצה. עד שה"רשימו" הכללי הזה לא יגיע לעוצמה מספקת המאפשרת לנו לממש אותו בתוך החיבור שלנו, האור לא יתגלה. עם אף אחד מאיתנו לא נעשה חשבון פרטי.

כזה הוא התנאי לקבלת התורה "כאיש אחד בלב אחד", כלומר בהתאם ל"רשימו" הכללי. יכולים להיות מיליוני "רשימות" פרטיים, אבל עד שהם לא יתחברו ביניהם ל"רשימו" אחד כללי הנדרש למדרגה הבאה, אנחנו לא נעלה אליה.

אנחנו נמצאים עכשיו במדרגת חי, וצריכים לממש "רשימו" ממדרגת מדבר. זהו "רשימו" כללי, שאותו אנחנו אוספים כולם יחד, שצריך להיות מספיק בכמות ובאיכות. לא ידוע מה הוא צריך להיות, אלא רק ברור שהכמות של כל המעשים שלנו שמוכפלת באיכות, בעוצמת היגיעה שלנו, חייבת להתחבר ל"רשימו" אחד של המדרגה היותר עליונה.

כל החומר הדומם שווה לצמח אחד, כל הצומח שווה לחי אחד וכל החי שווה למדבר אחד. לכן גם אנחנו צריכים שכל ה"רשימות" של החי יתחברו ויתנו "רשימו" אחד של המדבר.

וזה נקרא ה"רשימו" הכללי של הקבוצה, שיכולה למטה לכלול בתוכה מיליון אנשים. לא משנה כמה הם, העיקר שה"רשימו" שלנו ישיג באיכותו עוצמה של "רשימו" אחד של המדרגה הבאה. אז אנחנו ניוולד.

כאשר אנחנו ניוולד בעולם החדש, אז שם לא יהיה אף אחד מאיתנו, אלא יהיה רק "אנחנו". כאשר תיוולד, אתה מיד תרגיש שם מערכת שכוללת אותך, שבה אתה נמצא יחד עם רבי שמעון ואדם הראשון. אז אתה כבר מתחיל לעשות חשבון של הנשמות.

מתוך שיעור על ספר הזוהר, 04.05.2014

ידיעות קודמות בנושא:
לקצר את הדרך לבורא
כיצד עובד הגֵן האינפורמטיבי (הרשימו)
לפתוח את שרשרת הרשימו

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest