דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / להידבק חזק יותר בבורא

להידבק חזק יותר בבורא

מתוך הכנס באירופה, שיעור מס' 4

שאלה: נאמר, שמי שדבוק לעליון לא חווה כישלונות, הוא נמצא מעל לכל הבעיות. איך אפשר להגדיל את הרצון להידבק בבורא, כדי להתגבר על כל המצוקות ולהתעלות מעל כל מה שאנחנו מרגישים מהבורא?

תשובתי: אנחנו כבר דיברנו על כך, אדם אחד לא מסוגל לעשות שום דבר. אותן הבעיות שהבורא נותן לנו רק נראות לנו כאישיות. לאף אחד מאיתנו אין בעיות אישיות, מפני שהכלי שנשבר ב"עולם הניקודים" היה משותף, כלומר, נשמת האדם שהייתה ב"עולם האצילות".

וכל הבעיות, זו הדגמה של השבירה של המצב הכללי הנכון. לכן אי אפשר לומר שאני לא מתוקן. אין אדם שהיה כזה, כי אני לא מתוקן רק לפי היחס שלי כלפי המצב הכללי ההתחלתי שנברא.

השבירה לא התרחשה בכל אחד מאיתנו, אלא בין החלקים של הנשמה הכללית, לכן אנחנו צריכים לתקן את החיבור בינינו. זה חשוב מאוד. חייבים לזכור את זה ולהשתדל כל הזמן לתאר לעצמנו את המצב המתוקן. ואחר כך אנחנו פתאום נראה איך מתחבר הפאזל הכללי, יוצא "לגו" משותף נפלא, ובשילוב הזה מתגלה העולם העליון.

שאלה: כאשר אנחנו מחוברים יחד, דרכנו עובר האור ל- 99% של האנושות. האם במקרה כזה אנחנו צריכים להידבק יותר בבורא, כדי שתהיה לנו אפשרות להעביר יותר אור?

תשובתי: ודאי, כי העולם ידרוש מאיתנו יותר ויותר. גם עכשיו הוא נמצא במצב קריטי. אנחנו צריכים לתפוס את מצבו כקריאה אלינו, כי כאשר התינוק שרע לו צועק, אז ההורים מבינים מה הוא רוצה. כך גם אנחנו – העולם צועק כי רע לו, ואנחנו צריכים להבין מה דרוש לו. דרוש לו חיבור ואיחוד. לכן כך אנחנו צריכים לפעול.

מתוך שיעור מס' 4 בכנס אירופה, 22.03.2013

ידיעות קודמות בנושא:
במקשה אחת עם כל האנושות
התיקון הוא לא עבורנו, אלא עבור העולם
נציגי העולם העליון

One comment

  1. מ"אני" ל"אנחנו" – ל"אחד!"

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest