דף הבית / קבלה ומדע / מציאות מדומה / להחליף חלום רע לטוב?

להחליף חלום רע לטוב?

שאלה: אנחנו יכולים להחליף את החלום מרע לטוב?

תשובה: מטרתה של חכמת הקבלה היא להעלות אותנו מעל לחלומות האלה, למעלה מההרגשות הפיזיות שלנו. אנחנו קיימים עכשיו באיזו צורה התחלתית, עם חושים שניתנו לנו, דרכם אנחנו מציירים איזו תמונת עולם.

אבל כל זה תלוי בחיישנים שלנו, שמאחוריהם עומד הרצון לקבל האגואיסטי שלנו, הוא קובע את צורת העולם שלנו. זה מה שניתן לנו. וחוץ מזה, ניתנה לנו חכמת הקבלה, השיטה של תיקון פנימי.

בעזרת הלימוד הנכון שלה והשימוש נכון בה, אנחנו יכולים להתעלות מעל ההרגשות הפיזיים שלנו, מעל לרצון האגואיסטי וחמשת החושים שלנו. באופן כזה, אנחנו כביכול יוצאים מתוך הגוף שלנו, שמגביל אותנו במציאות הגשמית הזאת, ומתחילים להרגיש את המציאות האמיתית, כפי שהיא קיימת לפני שמגיעה לתוך חמשת החושים שלנו.

זה אומר, שאנחנו נכנסים לעולם אמיתי, שבו אנחנו רואים כוחות. לפני כן הכוחות האלה היו נכנסים לתוכנו וציירו בנו איזו תמונת עולם, כמו על מסך מחשב. אבל כשיצאנו מתוכנו החוצה, אנחנו מתחילים לראות את הכוחות האלה עצמם והעיקר שאנחנו יכולים להשפיע עליהם.

כשיוצאים מתוך האגו שלנו, אנחנו יכולים לצייר לעצמנו עולם אחר לפי בחירתנו. כי אנחנו כבר עלינו מעל לגוף שלנו והפכנו להיות חופשיים.

לשמיעת האודיאו של קטע זה מתוך תוכניתי ברדיו 103FM: לחצו כאן.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest