דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / להחזיק בהגה לניהול הבריאה

להחזיק בהגה לניהול הבריאה

עשירייה, כמערכת מינימלית של הידמות לבריאה כולה, מסוגלת להשפיע על הכול. כלומר יש לכם בידיים הגה שבעזרתו אתם יכולים להשפיע לא רק על העולם שלנו, אלא גם על כל העולמות.

אם אתם משתפים פעולה באופן הדדי בתוך עשירייה בצורה נכונה, אז במידת הקשר ביניכם אתם כל פעם עולים לדרגה גבוהה יותר בהיררכיה של שיתוף פעולה הדדי של כל המערכת ומשפיעים עליה מאותה דרגה שבה אתם מוצאים את הקשרים שלכם בתוך העשירייה. במקרה הזה אתם באמת מקבלים את ההגה לידיים.

ואז אנשים סביבכם יתחילו להבין שאנחנו נכנסים לתוך מערכת מיוחד וחיה, שבאמת קיימת ובאמת משפיעה על כל העולם. רק במידה שבה אנחנו משתתפים בצורה נכונה בעשירייה, אנחנו משתתפים באופן גלוי ומוחשי בכל העולם, בכל מערכת הבריאה, בכל העולמות.

מהו העיקרון הזה? קיימות 125 מדרגות של השגה רוחנית, ועלינו לעלות למדרגה הראשונה שבהן. באותה מידה שבה נתאחד בעשירייה, נתחיל לקבוע את מצבנו בסולם המדרגות ובאופן כזה לעלות: ככל שהאיחוד בעשירייה גדול יותר, כך המדרגה גבוהה יותר, נתאחד יותר נעלה למדרגה גבוהה יותר.

ככל שאתה נמצא גבוה יותר, כך באופן אוטומטי אתה מקבל תפיסה רחבה יותר של המערכת האינטגרלית של כל העולמות ובאותה מידה גם משפיע עליהם. כלומר מתחיל להתגלות ההגה, שהודות לו יכולים לכוון לנהל ולנווט, קצת שמאלה, קצת ימינה. נהייה מובן לכם, באיזה אופן אתם מקבלים שיתוף פעולה מכל האלמנטים במערכת. באמת תוכלו לנהל אותם לפחות כמו במטוס, וזה יהיה אפילו הרבה יותר מובהק מאשר לשבת כנווט בתא הטייס.

אתם תראו, עד כמה כל הדרגות, דומם, צומח, חי ומדבר שקיימות בכם, ואותן דרגות שקיימות בעשירייה בקשר ביניכם, יהיו מקושרות ומכוונות כדי לתפוס על ידי העשירייה כולה את ההשפעה מכל המערכת ודרכה לנהל אותה. זהו שלב, שאותו עלינו לסגל באופן ריאלי השנה. כולי תקווה שנגיע לזה. העיקר, לעורר בתוכנו השתוקקות לרצון להרגיש, להשתתף בסכימה הענקית הזו של כל הבריאה, להיות בתוכה!

האדם צריך להבין כיצד המערכת קיימת בשיתוף פעולה הדדי, כיצד היא נושמת, כיצד הוא משפיע עליה, והיא עליו. דרגות הדומם, הצומח והחי בטבע, שפועלות באופן אינסטינקטיבי, ודי פרימיטיבי, לא יכולות להיות בהן התגלויות מיוחדות. ואילו בדרגת המדבר נמצאת הקבוצה העולמית שלנו ועוד כמה קבוצות קטנות, שיחסית משתוקקות בדרך שלהן להגיע להרגשה כזו של הבריאה. פרט לזה, מתחברות לכאן וקיימות בנפח הזה אותן נשמות, שכבר עברו את השלבים של ההתפתחות ונמצאות בדרגות אחרות.

מתוך שיעור שאלות ותשובות עם רב ד"ר מיכאל לייטמן, 05.02.2019

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest