דף הבית / המשבר ופתרונו / להוסיף את עצמי לתמונת השלמות

להוסיף את עצמי לתמונת השלמות

שאלה: האם אפשר לומר, שמטרת קיומה של האנושות, היא לא בהתקדמות במובן הנוכחי שלה?

תשובתי: נדמה לי, שהיום זה כבר ברור לכולם. לכולם מובן שהעתיד הוא לא בחברה הצרכנית, מפני שאי אפשר כל הזמן לייצר.

חוץ מזה, מופיעים אצלנו כמויות גדולות מאוד של מובטלים, ואילו אנחנו לא יודעים מה לעשות איתם. לא עולה אצלנו אפילו המחשבה, שאפשר להביא אותם ללימוד של החינוך האינטגרלי.

והעיקר הוא, שבאנושות מתחלפים הרצונות. כי אנחנו לא חיות, אנחנו בני אדם, והרצונות שלנו כל הזמן משתנים. הם כבר לא מכוונים לכך שצריך כל הזמן לקנות ולזרוק, לקנות ולזרוק. אנחנו כבר מסרבים לעשות את זה! תסתכלו איך משתנה האווירה באינטרנט. לאנשים ממש נמאס מכל ה"כביסות" שמתרחשות שם! הם לאט לאט מתעלים מעל זה. כי השלב הבא הוא לגמרי לא בזה שצריך לקנות ולייצר, ושוב לקנות ושוב לייצר. השלב הזה כבר מאחורינו.

עוד מעט ההון גם כן יאבד את ערכו! אצל האנשים תיעלם ההשתוקקות להציג את ההצלחה הגשמית שלהם בשוק של רדיפת הכבוד. להיפך, טעם רע כזה ייחשב למשהו מגונה ושפל. כלומר יתרחש היפוך, מהפכה הדרגתית, והיא כבר נראית באופק.

שאלה: אבל עדיין הרצונות והמאפיינים החיצוניים של הצלחתו האישית, מניעים את האדם.

תשובתי: אם אנשים היו מגלים שקיימת אפשרות לצאת למרחב נצחי ומושלם, כאשר אתה מתחיל להרגיש את הגוף שלך כמו כלב או חתול שיושבים לידך, ואילו את עצמך אתה מזהה עם משהו חדש שקיים במרחב נצחי ומושלם, אז מה הם היו אומרים? לשם מה הם עובדים ומה הם עושים בחיים האלה, חוץ מאשר להשוויץ זה לפני זה במפגשי השווא האלה?

לאדם ישנן כאלה אפשרויות בחיים האלה, לא אי שם בעולם הבא, אלא בחיים האלה לצאת לדרגה הבאה! לזה הטבע דוחף אותנו. הוא רק מראה לנו באיזה אופן לעשות את זה: תהיה דומה לי, ואז בבקשה, אתה יכול לעלות עכשיו לדרגה הבאה כדי להרגיש את עצמך במימד החדש שעליו כבר מדברים.

זהו עיסוקו של האדם! ובזה צריכים לעסוק מיליארדי בני האדם על פני כדור הארץ! כל אחד מהם נחוץ מפני שלפסיפס הזה, ללגו הזה הוא מוסיף את עצמו, כדי ליצור תמונה מלאה של שלמות.

מה גם, שהטכניקה היא מאוד פשוטה ומיועדת לכולם, ולא רק לאנשים מוכשרים חכמים במיוחד.

אם האנשים היו מפנים לפחות את החלק המיליארד שלהם ליצירה של מערכת השכלה אינטגרלית וירטואלית, אז העולם היה הופך להיות אחר. הוא בקלות היה משנה את רצונותיו והיה מתחיל להסתכל על הכול אחרת. היום זה מצליח אצל האדם באופן פשוט מאוד.

מתוך התוכנית "המשבר הגלובלי", 19.03.2013

ידיעות קודמות בנושא:
לשֵם מה נברא האדם?
סנונית ראשונה
מעולם הקבלה לעולם הנתינה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest