דף הבית / הכול על הקורונה / להביא את העולם לאיזון

להביא את העולם לאיזון

שאלה: איזו משמעות מעשית יש לדיבורים על איזון הטבע, אם אינני יכול להשפיע על עצמי ובטח לא על האנושות כולה?

תשובתי: עליך ללמוד כיצד להשפיע על עצמך ולעורר השפעה נכונה של האור העליון והכוחות החיוביים בטבע וכך תוכל לאזן את המצבים השליליים. אפילואדם אחד יכול לאזן את המצבים של כולם, כולל שלך. לכן בשום אופן אל תאמר שאינך יכול לעשות זאת, כל אחד מאתנו יכול. ודאי שאתה יכול לומר שיד מיליארדי בני אדם בעולם ופעולה אחת שלך מתוך מיליארדים לא תיתן דבר, אבל זה לא נכון! אדם מסוגל להביא את כל האנושות לאיזון ועליו לפעול לשם כך, זה כתוב במקורות רבים בחכמת הקבלה.

במאמר "אהבת ה' ואהבת הבריות" בעל הסולם כותב, "..על כן: כל מצוה ומצוה שהיחיד עושה, נמצא מכריע את כל העולם… כן כל מצוה שהיחיד עושה בטרם שתמלא הארץ דעה, הריהו גורם שיתפתח העולם ויבואו לכלל זה." של אהבה והשפעה.

"וזה אמרו "וחוטא אחד יאבד טובה הרבה", כי על-ידי החטא שהוא עושה… "ונמצא מחזיר את העולם אחורנית." האדם מזמין כוחות שמחייבים את העולם לתיקון והם מורגשים בנו כייסורים. מכאן שפעולה אחת של האדם יכולה להפר את ההרמוניה בעולם או לתקן אותה, לכן אסור לזלזל בשום אופן בפעולה חיובית שכל אחד יכול לבצע כדי לאזן את העולם.

אנחנו במצב מיוחד שבו הפרנו את האיזון של המערכת הגלובלית עד כדי כך שהיא מתחילה לייצר מתוכה נגיפים, כלומר היא איננה מסוגלת כבר בשום צורה לאזן את עצמה אלא רק על ידי הפרשה של מערכות מיקרו ביולוגיות מזיקות. לכן, עלינו להבין שלא נשאר לנו דבר אלא להתחיל למלא את חובתנו ברצינות ולהביא את המערכת לאיזון.

מתוך שיעור בשפה הרוסית, 15.03.2020

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest