דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / להבחין בבורא דרך הפרגוד של העולם שלנו

להבחין בבורא דרך הפרגוד של העולם שלנו

כנס בסוצ'י. שיעור מס' 3.

שאלה: אתה נתת משימה, שהנשים לא תרכלנה ולא תדברנה לשון הרע. חצי יום היו אצלנו יחסים מצוינים בינינו, ואחר כך החלו איזה שהן פרשנויות, הערכות, ובסופו של דבר, הכול נשבר. איך להתעלות מעל זה?

תשובתי: אתם צריכים להבין, שהבורא רצה להעלות אתכם לדרגה הבאה וסידר לכם כזה מצב שאתם תעבדו עליו.

שאלה: מה בדיוק אני יכול לעשות כאשר אני רואה שהכול מתמוטט, גם מבפנים וגם מבחוץ?

תשובתי: להראות דוגמה להיפך, שעליך זה פועל באופן חיובי, כי כולם מסביב אידאליים ורק נראים לך כלא מושלמים באגו שלך. אבל אתה לא נותן לו לסובב ולנהל אותך, אלא בכל זאת מתייחס אליהם באהבה חלוטה.

תדברו ביניכם, באיזה אופן הבורא עובד איתכם, כיצד הוא צוחק עליכם, ואתם טיפשים, נגררים אחרי הבורא. הוא מראה לכם עד כמה אתם חלשים באיחוד שלכם, כדי להתנגד במשותף לתרגילים שלו.

זה לא יותר מאשר תרגיל. למרבה הצער, אתם לא תופסים שהכול נובע ממנו. מה הקשר כאן לאיזו אישה שאמרה משהו עוין על החברה שלה? כולנו בובות על חוט, רובוטים. כך צריך לתפוס הכול.

אני צריך להסתכל על הקבוצה כעל אוסף אידיאלי של "גלגלי שיניים", שהבורא מנהל אותם באופן אידיאלי, ואני רואה הכול כלא מושלם כדי שאני אוכל לעשות את המצב הזה לאידיאלי ברגשות ובמחשבות שלי. והתרגיל הבא יהיה מכוון למצב עוד יותר אידיאלי.

וכך אני כל הזמן מעלה את עצמי מהדרגה הזאת. אם היית מגיב נכון, אז שינוי המצבים היה קורה לא אחרי חצי יום, אלא כעבור שעה. ואחר כך זה היה מתרחש כל דקה ואחר כך כל שנייה. אבל היית במהירות משלים את העבודה של המערכת הזאת.

אם האדם לא מרגיש שהוא ניצב מול הבורא וביניהם נמצא העולם הזה, כמו פרגוד חצי שקוף שדרכו הוא כל הזמן רוצה לראות את הבורא, אם הוא לא מכוון את עצמו בצורה כזאת, אז אין לו תגובה נכונה על המציאות. הוא שוקע במשחק עם הפרגוד הזה שעליו מודבקים כל מיני קישוטים: כל החיים שלנו, כל מה שאנחנו מתארים לעצמנו, ומשתתף באשליה הזאת.

אבל אם הוא מנסה דרך השקר הזה כל הזמן לראות את הבורא שבכוונה מסדיר לו את כל זה, זו כבר הצעה להכוונה קבועה של עצמך לאור העליון.

מתוך שיעור מס' 3 בכנס בסוצ'י, 14.07.2014

ידיעות קודמות בנושא:
בשדה כוח סמיך של השפעה
כמו דגים בים של אור
התפכחות רוחנית

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest