לדעת את רצון הזולת

laitman_2011-05-05_2814_us-70.jpg

שאלה: האם אנחנו פונים למדענים ולאנשים החושבים, כדי שדרכם המסר שלנו ירד אל האחרים?

תשובתי: כן. יש לנו את האפשרות לכוון את המדענים שייפנו לממשלות שלמעלה מהם ולעם שלמטה מהם. אנחנו כביכול באים מהצד וחודרים לתוך השכבה האמצעית הזאת של המדענים והאנשים החושבים. אנחנו מביאים אותם למשימה משותפת, לדעה משותפת, ומעוררים אותם לפנות למעלה ולמטה.

אין לנו אפשרות אחרת, איננו יכולים לעשות את זה לבד, מפני שאנחנו באים עם שיטה שאינה נראית ריאלית, לא לאלה ולא לאלה. ואם נחכה עד שזה יהיה ריאלי, זה יגרום לעולם להתדרדר לדרך של ייסורים.

שאלה: אנחנו בונים את הפנייה הזאת על בסיס רציונלי?

תשובתי: כמובן. רק על בסיס רציונלי. לכל אחד צריך לפנות בהתאם לרצון שלו. כולל גם לבורא: אם אני רוצה להתקשר איתו, אני צריך לפעול בהתאם לרצון שלו. הוא רוצה להשפיע לי? – נפלא, אני מאפשר לו את זה. אני פותח את עצמי כדי שהוא ישפיע לי, וזה נקרא לקבל על מנת להשפיע.

אני תמיד עובד עם רצון זר. אחרת אני לא בא במגע עם האחרים, אלא להיפך, ננעל בתוך עצמי. תחילה עליי להרגיש את הרצון של הזולת, לא משנה אם זה רצון ההמונים, רצון המדענים, רצון החבר, רצון הקבוצה או רצון הבורא. ולאחר מכן אני עובד בהתאם לרצון הזה. בשביל מה? – לצורך האיחוד. באיזה אופן? – באופן שהרצון הזה יכתיב לי.

לא במקרה אנשי הפרסום כל הזמן עורכים סקרים, כדי לברר מה האנשים חושבים, מה הם רוצים, למה הם נמשכים. כל מי שעובד עם קהל ורוצה להשיג הצלחה, כל הזמן נמצא עם היד על הדופק של הקהל. איך אפשר אחרת? אם אתה רוצה לפנות לפלג כלשהו בעם, אתה צריך לדעת את הרצון שלו. זה האלף-בית של הפרסום.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "הערבות", 19.07.2011

ידיעות קודמות בנושא:
הבעיה ישנה, הפתרון אינו נראה לעין
מומחים, היכונו להופיע!
דבּר, אם יש לך מה לומר

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest