דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / לדחוף את העולם לטוב

לדחוף את העולם לטוב

חייבים לזרז את הזמנים. לקראת חגי הסתיו בארץ, אנחנו צריכים להתכונן כדי לנצל בצורה הנכונה את הזמן הזה.

מגיעה תקופה מיוחדת שמובילה להכרה נכונה של המשבר בכל העולם. מה שדיברנו עליו כבר כמה שנים, היום סוף סוף מגיע לעיתונות. נקווה שהאנשים ירגישו את הרצינות של המצב. אנחנו לא רוצים שהם יסבלו, אבל אנחנו רוצים שהם יבינו. וזה תלוי בנו. בטן ריקה וכיס ריק, פחד ודאגה לעתיד, לילדים, את כל זה אנחנו צריכים להעביר להבנה. כי מצב של משבר נובע מרחמים גדולים, הוא מגיע מהבורא, שרוצה בכך להעלות אותנו לטוב ולשפע רב.

אנחנו נכנסים לשלב מאוד לא רגיל וצריכים לנהל הפצה אגרסיבית, ללא מחשבות אחוריות. היום אנחנו מסירים את הכפפות הלבנות ולא מתפשרים עם אף אחד. ודאי שצריכים לפעול בצורה סולידית, כפי שנהוג בחברה, אבל יחד עם זה בצורה מקסימלית גלויה, על ידי שימוש בכל צורות ההגשה והאפשרויות.

זה יציל אותנו. אנחנו צריכים לדחוף את העולם כדי שהוא ימשוך אותנו קדימה, בכך טמונה ההצלחה שלנו. כל המאמצים הקודמים שלנו היו הכנה להתקפה שמתחילה היום ותימשך מחר. ואז אנחנו נצליח.

אנחנו צריכים להתלכד, כדי להפוך לכוח בעל עוצמה ולמשוך אחרינו את העולם. קל מאוד לחמוק מהאחריות, אך בכל מקרה אנחנו צריכים ללא תחבולות ותירוצים לממש את מה שבכללות כותב עליו בעל הסולם בכל מאמריו. צריך לקשור לאחד, את העבר, ההווה והעתיד. את עצמנו, את המרכז שלנו, את הקבוצות בארץ ובכל רחבי העולם, וכמו כן את ההמונים, חייבים לחבר למערכת אחת ולתת לה את התנופה והדחף המתמשכים, בכך שקושרים הכול לאחד. רק כך אנחנו נצליח. בזה כל העבודה והייעוד שלנו.

היום פועל מה שדיברנו עליו, אולם עדיין לא באופן דרמטי. נקווה שאנחנו נצליח להימנע מדרמה אמיתית, שהאנשים ימתיקו בשׂכל וברגש את המתרחש, יבינו את המצב שנוצר, לא ישקעו בתוך ייסורים פיזיים גדולים, אלא יבררו באמצעות בירור רוחני וילכו בדרך מהירה וקלה, במקום בדרך ארוכה וקשה. זה מה שנמצא לפנינו.

ולכן דרושות לנו דאגה וחרדה גדולות לכל העולם. כלל איננו שמחים שהצרות מוכיחות את האמת שלנו, אנחנו שמחים שהמצב הזה הגיע ועכשיו אנחנו יכולים להפכו לדרך נפלאה, לעלייה נפלאה.

הכול בידיים שלנו. רק שלא נאבד את הריכוז. אנחנו צריכים לקחת את העולם, ויחד איתו לעלות לקראת הבורא.

מתוך שיחה ליום פטירתו של האר"י, 25.07.2012

ידיעות קודמות בנושא:
העולם חייב לדעת את האמת!
להכיר את הרע בטוב
ידע אינטגרלי להמונים!

One comment

  1. שלום לרב לייטמן
    ברצוני לשאול שאלה. ביתי לילך נולדה בתאריך עברי כ"ח ניסן שהוא יום הירצחה של סבתי בעיר פינסק בפולין בהיותה בת 34 שנים והשאירה 6 יתומים.
    האם כבודו יכול להסביר לי או לענות לי האם יש קשר כלשהו או שזה מקרי ?
    אשמח לקבל תשובה למייל שלי
    בברכה שושנה גלבר

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest